Gå til innhold

Den store jule og nyttårskjoletråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du bestemt deg for hva du skal ha på deg på julaften og nyttårsaften? Vet ikke om det er tidlig for noen, men jeg bestilte allerede i november.

Ta gjerne med bilder hvis du har det :)

Jeg skal ha på meg denne på julaften

Julekjole

Det fulgte heldigvis stropper med den, som jeg kommer til å ha på. Jeg har aldri sett bra ut i stroppløse kjoler.

Når det gjelder nyttårskjolen, har det vært vanskelig å finne den perfekte kjole. Jeg vil jo gjerne imponere litt i år, da det blir storfest med samboer. Har lyst å gi et "wow-uttrykk". Jeg har letet lenge etter en fin paljettkjole, da jeg tenkte det ville bli perfekt, men har ikke funnet en eneste som faller i smak. Har også siklet og drømt etter denne ultimate drømmekjolen i litt over en måned. Men jeg har ikke penger til å bla ut 3000 spenn for en kjole, så jeg kan bare glemme å kjøpe den :grine:

Jeg har denne kjolen hengende i skapet, så jeg kommer vel til å ende opp med å bruke denne, da det ikke ser ut til at jeg finner noe annet. Kjolen er jo fin, den...Men det stopper liksom der..

Men nå har jeg skrevet nok her.

Hva skal dere ha på dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en blå matroskjole (høres rart ut ja), som jeg bruker i de fleste selskaper. Det er en swingdress, så den ser veldig 50-talls ut.

Elsker den :)

Skrevet

Jeg aner ikke! Så her må jeg følge med, så jeg får noen tips.

Finner jeg ingenting, blir det vel en prikkekjole med sløyfe på magen .

Min lenke

Ser nesten slik ut, bare at det er en fin hvit sløyfe istedet for beltet. Syntes den ikke passer helt til jul, vil gjerne ha noe rødt! Evt lilla så jeg kan matche skjorta til gubben.

Skrevet

Har ikke bestemt meg, alle kjolene jeg har er eldgamle og jeg vil ha en ny. Så må finne en i løpet av de neste dagene.. Vil helst ha en beige.

Skrevet

Julekjole

Denne kjolen var veldig fin! Nesten så jeg fikk lyst til å bestille den selv. :sjenert:

Jeg har denne kjolen hengende i skapet, så jeg kommer vel til å ende opp med å bruke denne, da det ikke ser ut til at jeg finner noe annet. Kjolen er jo fin, den...Men det stopper liksom der..

Var ikke ille denne heller. Men forstår godt at du har lyst på den til 3 lapper. Den var nydelig!

Selv vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Har ikke tenkt på det i det hele tatt.. :haar:

Tror ikke jeg rekker å finne noe heller. Det meste er vel utsolgt i butikkene. Eller jeg ender opp med å kjøpe noe alle andre har. Må finne kjole til russeballet.. Og er helt blakk. Krise! :vetikke:

Skrevet

Denne kjolen var veldig fin! Nesten så jeg fikk lyst til å bestille den selv. :sjenert:

Var ikke ille denne heller. Men forstår godt at du har lyst på den til 3 lapper. Den var nydelig!

Selv vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Har ikke tenkt på det i det hele tatt.. :haar:

Tror ikke jeg rekker å finne noe heller. Det meste er vel utsolgt i butikkene. Eller jeg ender opp med å kjøpe noe alle andre har. Må finne kjole til russeballet.. Og er helt blakk. Krise! :vetikke:

Lykke til med å finne en billig kjole da! :)

Jeg var en tur innom byen i går for å se etter en kjole, men enten er vi så nært jul at folk har handlet opp alle de fine kjolene, eller så er bare utvalget dårlig i år. Fant ikke en eneste fin kjole :(

Men jeg kan virkelig anbefale den røde julekjolen, den formet seg veldig fint etter kroppen, og ser mye finere ut i virkeligheten enn på nettsiden!

Skrevet

Har du bestemt deg for hva du skal ha på deg på julaften og nyttårsaften? Vet ikke om det er tidlig for noen, men jeg bestilte allerede i november.

Ta gjerne med bilder hvis du har det :)

Julekjole

Det fulgte heldigvis stropper med den, som jeg kommer til å ha på. Jeg har aldri sett bra ut i stroppløse kjoler.

Når det gjelder nyttårskjolen, har det vært vanskelig å finne den perfekte kjole. Jeg vil jo gjerne imponere litt i år, da det blir storfest med samboer. Har lyst å gi et "wow-uttrykk". Jeg har letet lenge etter en fin paljettkjole, da jeg tenkte det ville bli perfekt, men har ikke funnet en eneste som faller i smak. Har også siklet og drømt etter denne ultimate drømmekjolen i litt over en måned. Men jeg har ikke penger til å bla ut 3000 spenn for en kjole, så jeg kan bare glemme å kjøpe den :grine:

Men nå har jeg skrevet nok her.

Hva skal dere ha på dere? :)

Veldig fine kjoler alle tre, og syns den siste passer bra til nyttårsaften :)

Har ikke bestemt meg selv enda, men det er jo en unnskyldning til å kjøpe seg en ny kjole. Elsker kjoler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...