AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Del Skrevet 11. desember 2011 for da kan jeg samtidig få litt andre meninger også :-) 1. irrasjonalitet(ikke det samme som intelligens). 2. ekstrem selvofring 3. ufrihet dette var bare et generellt notat på de to siste punktene så blir det ofte slik at "noen er likere enn andre" dvs at ikke alle blir rammet like hardt av de to siste tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 11. desember 2011 #2 Del Skrevet 11. desember 2011 Troll bedre neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. desember 2011 #3 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal du starte en diskusjon som du vet at fort blir blodig, kan du legge litt mer sjel i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Del Skrevet 11. desember 2011 TS her: glemte å si at det var spesiellt ORGANISERT religion jeg tenkte på mest da jeg skrev dette her, ikke selve gudstroen i seg selv eller det å tro på et liv etter døden osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tryllestav Skrevet 26. desember 2011 #5 Del Skrevet 26. desember 2011 for da kan jeg samtidig få litt andre meninger også :-) 1. irrasjonalitet(ikke det samme som intelligens). De som i praksis må bære den største byrden med å få bevist at en verden der gud ikke styrer ikke fungerer og at mennesker fortsetter å være gode selv om det koster dem noe er de svakeste eller?? jeg kjenner til Jehovas vitner sitt svar på "det ondes problem". korriger meg om jeg tar feil. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=527165 2. ekstrem selvofring Lukas 9:23-25 "Så sa han til alle: «Den som vil følge etter meg, må fornekte seg selv og ta sitt kors opp hver dag, og følge meg. 24 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, han skal berge det. 25 Hva gagner det et menneske om det vinner hele verden, men mister seg selv og går til grunne?" 3. ufrihet dette var bare et generellt notat på de to siste punktene så blir det ofte slik at "noen er likere enn andre" dvs at ikke alle blir rammet like hardt av de to siste tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 26. desember 2011 #6 Del Skrevet 26. desember 2011 TS her: glemte å si at det var spesiellt ORGANISERT religion jeg tenkte på mest da jeg skrev dette her, ikke selve gudstroen i seg selv eller det å tro på et liv etter døden osv Det tror jeg du har veldig rett i. Med en gang religion blir organisert er det noen som får makt , og de bruker den gjerne til å kontrollere og fordømme andre mennesker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #7 Del Skrevet 31. desember 2011 hmmmm http://jehovabloggen.blogspot.com/2008/07/vakttrnsektens-frykt-for-seksualitet.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå