Gå til innhold

LG optimus 2x - datatrafikk-widget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett litt rundt etter svar på dette spørsmålet, men finner ingenting.

Jeg har nettopp kjøpt meg en LG optimus 2x og ønsker å få opp en hurtigtast til datatrafikk på start/hjemmesiden, altså å slå på eller av datatrafikk med et tastetrykk.

Jeg har fått frem en "bar" på hjemmesiden, men ingen datatrafikk-knapp der, bare knapp til wifi, lyd, lys, bluetooth og gps.

Hvordan kan jeg få datatrafikk på samme bar, eventuelt på egen knapp uten å være nødt til å gå på innstillinger heeele tiden? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold inn power-knappen i tre sekunder, "deaktiver datanettverksmodus" :)

Skrevet

Kom ikke frem dette til meg. Bare slå av, flymodus og stillemodus.

Har fått lastet ned en widget som gjør at jeg kommer rett til mobildata-innstillinger, men selv med denne widgeten må jeg manuelt velge om jeg vil aktivere eller deaktivere data.

Kjenner jeg begynner å savne HTC'en min bittelitt... :) Hehe.

Skrevet

Har lest litt på nettet at det skal være mulig å få Android 2.3 til 2x'en, men hvordan får jeg oppdatert den? Har gått innpå om telefonen, men det står bare at jeg har siste versjon. Jeg har da Android 2.2.2.

Vil helst ikke betale for noe jeg ikke vet om jeg blir fornøyd med så jeg holder meg til gratis widgets, og den jeg fortalte om som jeg lastet ned går helt greit å bruke nå så jeg tror jeg holder meg til den :)

Men takk uansett :)

Skrevet

Jeg har gjort det, men får bare beskjed om at jeg allerede har nyeste "maskinvare" når jeg kommer så langt.

Er veldig dårlig på pc og mobil jeg da så det er nok der det ligger.. :sjenert: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...