AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg fant nettopp ut at jeg får mp3 til jul (en sånn som ligner på ipod). Går det ann å få høytalere til mp3?
Gjest Cupcakes Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 (endret) raskt google søk på mp3 høyttaler Endret 13. desember 2011 av Cupcakes
orgus Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Sånn for å være pirkete så får du en mp3-spiller. På samme måte som at en cd-spiller spiller cder, etc Men ja, avhengig av hva slags tilkobling denne avspilleren har så finnes det ett hav av høyttalere du kan koble til.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Sånn for å være pirkete så får du en mp3-spiller. På samme måte som at en cd-spiller spiller cder, etc Men ja, avhengig av hva slags tilkobling denne avspilleren har så finnes det ett hav av høyttalere du kan koble til. Hva mener du? Har vell ikke sagt noe annet enn at jeg får en mp-3?
charlott Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Hva mener du? Har vell ikke sagt noe annet enn at jeg får en mp-3? mp3 er et lydformat, ut fra din beskrivelse får du enten en enkel lydfil eller en mp3-spiller.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 mp3 er et lydformat, ut fra din beskrivelse får du enten en enkel lydfil eller en mp3-spiller. ... Er vell ikke nødvendig å gjøre det vanskeligere enn det er? Må være ganske dum dersom man ikke skjønte hva jeg mente
Henkie Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 ... Er vell ikke nødvendig å gjøre det vanskeligere enn det er? Må være ganske dum dersom man ikke skjønte hva jeg mente Uansett er det helt riktig som Orgus sier: ", avhengig av hva slags tilkobling denne avspilleren har så finnes det ett hav av høyttalere du kan koble til." Og det handler ikke om å gjøre det vanskelig
Ivy Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Poenget var nok ikke å gjøre det vanskelig, men bruker man feil terminologi så er det lett for at hva du trenger hjelp til blir misoppfattet. ;-)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Poenget var nok ikke å gjøre det vanskelig, men bruker man feil terminologi så er det lett for at hva du trenger hjelp til blir misoppfattet. ;-) Tror ikke det er mange som får en mp3-filtil jul Dersom noen misoppfattet hva jeg mente, så vet jeg ikke en gang om jeg vil ha hjelp fra den personen, da det ikke tyder på at de kan så mye
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Tror nok heller ikke at det er mange mp3-filer som ligner på en i-pod
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Tror ikke det er mange som får en mp3-filtil jul Dersom noen misoppfattet hva jeg mente, så vet jeg ikke en gang om jeg vil ha hjelp fra den personen, da det ikke tyder på at de kan så mye Først: jeg tror ikke mange får lyst å hjelpe deg når du er spydig. Så: når du skriver mp3, skjønner nok de fleste at du mener mp3-spiller. Den er grei. Problemet et bare at det finnes tusenvis av forskjellige mp3-spillere, og mange ulike tilkoblingsmuligheter. DERFOR prøver vi å få ut av deg hva slags mp3 spiller du snakker om, men det skjønner du tydeligvis ikke. Å si: "jeg får mp3 til jul. Hvilke høyttalere passer" blir like dumt som å si "jeg får klær til jul. Hvilken farge passer bra til det" 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 Først: jeg tror ikke mange får lyst å hjelpe deg når du er spydig. Så: når du skriver mp3, skjønner nok de fleste at du mener mp3-spiller. Den er grei. Problemet et bare at det finnes tusenvis av forskjellige mp3-spillere, og mange ulike tilkoblingsmuligheter. DERFOR prøver vi å få ut av deg hva slags mp3 spiller du snakker om, men det skjønner du tydeligvis ikke. Å si: "jeg får mp3 til jul. Hvilke høyttalere passer" blir like dumt som å si "jeg får klær til jul. Hvilken farge passer bra til det" Jeg har da vell ikke spurt om hvilke høytaler som passer. Jeg spør OM det finnes høytalere til jul, og det har jeg for så vidt fått svar på
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har da vell ikke spurt om hvilke høytaler som passer. Jeg spør OM det finnes høytalere til jul, og det har jeg for så vidt fått svar på OM det finnes høyttalere til jul??? Hva i helsike mener du???
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 OM det finnes høyttalere til jul??? Hva i helsike mener du??? Haha, du skjønner nok hva jeg mente. Høytalere til MP3- SPILLER. Er ikke nødvendig å gjøre seg dummere enn man er
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 hvis man ikke skal gjøre seg dummer enn man er, kunne man like gjerne googlet før man opprettet en tråd om noe så enkelt..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #17 Skrevet 14. desember 2011 Hva mener du? Har vell ikke sagt noe annet enn at jeg får en mp-3? Her nærmest tilbakeviser du at du får en mp3 spiller - hva er det egentlig du vil fram til med denne tråden?!?
Gjest Thessie! Skrevet 14. desember 2011 #18 Skrevet 14. desember 2011 Latterligste diskusjonen jeg har sett. Tror vi kan si oss ferdig med å diskutere her, kommer ingen vei.. Ts har vell fått svar uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå