Lilly <3 Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei, jeg føler meg overvektig og lubben!Jeg trener(jogger) regelmessig, Jeg spiser sundt,men jeg går fortsatt ikke ned I vekt! Noen som har noen råd??? Ps. Dette er mitt første emne;-)
Gjest Daenerys Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hvis du holder samme vekt, må du enten spise mindre eller trene mer. Enkelt og greit Noe må du forandre.
dobby Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Prøv å skrive ned nøyaktig kva og kor mykje du et. Bruk til dømes diett.no. Då er det mange som får seg ei overrasking, ein et gjerne meir enn ein trur. Lukke til! Endret 11. desember 2011 av dobby 1
lunastar88 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Øk intensiteten!! jogg i 3 min, så løp 1 min i 40 min. maten skal innholde trege karbohydrater. masse grønt.. protein og en liten menge sunn fett.. ha en gang i uka eller to styrke trening etter en langkjøring på 40 min i rolig tempo, men ikke sovetempo... ikke gi opp!! Endret 12. desember 2011 av lunastar88
Lilly <3 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2011 Tusen takk alle sammen!!! Jeg skall prøve det, så får Jeg Jo se hvordan det går...;-)
Lilly <3 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har en BMI på 22.55 så Jeg er vist ikke så veldig overvektig... Men jeg føler meg ganske lubben! Er det mulig å være overvektig med en BMI på 22,55???????
Honeydew Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Overvektig - antakelig ikke. Men litt lubben kan en fint være med den BMIen. Ikke noe faretruende altså, og sikkert ikke slik at du har noe behov for å gå ned, men du vil ikke ta skade av å gå ned noen kg heller.
Supraspinatus Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 BMI på 22,5 indikerer ihvertfall at du ikke er sykelig overvektig, men litt for mye fett kan det godt være du har. Jeg har ikke sett deg. Dersom det er tilfelle er det sannsynlig at du har litt lite muskler. For vekt/høydemessig er du godt innenfor normalen. Det er jo akkurat det BMI handler om. Jeg ville kanskje gått over til styrketrening fremfor kun jogging da jogging ikke akkurat er kjent for å bygge muskler.
Gjest True Khaleesi Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Prøv å skrive ned nøyaktig kva og kor mykje du et. Bruk til dømes diett.no. Då er det mange som får seg ei overrasking, ein et gjerne meir enn ein trur. Lukke til! Ifølge den så får jeg i meg 980 kalorier hver dag. Kan ikke stemme.
Lilly <3 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2011 Men uansett er den BMI målingen for utvokste voksene, og jeg er bare en tenåring og teoretisk sett et barn! Så Jeg burde vell ikke veie så mye??? Eller har ikke det noe å si???
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Men uansett er den BMI målingen for utvokste voksene, og jeg er bare en tenåring og teoretisk sett et barn! Så Jeg burde vell ikke veie så mye??? Eller har ikke det noe å si??? Det spørs vel litt hvor gammel, høy og hvor mye du veier det da. Er selv tenåring, har lyst til å gå ned litt har en BMI på 18. Skrive hva du spiser?
Lilly <3 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 22. desember 2011 I dag spiste jeg fruktmusli til frokost, grønsaks suppe til middag, og kommer til og spise et stykke pai til kvelds.i tilegg spiste Jeg en mandarin og en halv skive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå