Gjest caramiacaramella Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg skal kjøpe en genser som en del av julegaven til kjæresten min, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. Han har glemt igjen en tskjorte her, og den er str L. Men det høres liksom litt stort ut? Jeg gjetter at han er rundt 180 cm høy, og ganske bredskuldret. Synes dere L høres riktig ut? Hva slags str bruker du som mann? Eller dersom noen vil fortelle meg hvilken str kjæresten deres bruker er det også flott:) Endret 11. desember 2011 av Gjest
Gjest TheBasics Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Du kan jo bare kjøpe L dersom det var det han hadde i den t-skjorten. Det er jo bare å høre om hvor lang bytterett den gjeldene butikken har dersom den ikke passer.
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg kjøper fra en nettbutikk, så vil helst være sikker på at det er riktig str - så slipper vi å sende i posten og returnere dersom det er feil:)
meca Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg tror logikken i herreklær skiller seg stort fra logikken i kvinneklær. Jeg kjøper alltid L eller større til menn. Har nesten inntrykk av at S og M i herrestørrelser er forbeholdt tenåringsgutter før puberteten. Fra et jentes ståsted
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Ja, jeg tenker egentlig det samme...går bare for str L da!
Pene sko... Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg er også 180 cm og er relativt bredskuldret. Når jeg kjøper gensere velger jeg vanligvis størrelsen M. L kan ofte bli i største laget. Endret 11. desember 2011 av Pene sko...
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Jeg er også 180 cm og er relativt bredskuldret. Når jeg kjøper gensere velger jeg vanligvis størrelsen M. L kan ofte bli i største laget. Uff, ikke si det nå som jeg har kjøpt L da :gjeiper:
Miki Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min er over 190 høy. Han bruker M i (t-)skjorter og undertøy, men bruker XL i gensere. Genserene sitter perfekt i XL på han.
Pene sko... Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Uff, ikke si det nå som jeg har kjøpt L da :gjeiper: Grunnen til det er fordi genserene gjerne utvider seg etter litt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå