Gå til innhold

stil og sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

etter at vi var en tur på bohus i går fant vi en sofa med de kriteriene vi hadde for en sofa, utenom at den er ikke finnes litt feminin, jeg synes iallfall ikke det og det var en av mine kriterier.

vi får en ganske ny stue når vi kjøper disse møblene siden den gamle stilen vi hadde (rød/svart/hvit/asiatisk) blir flyttet ned i kjelleren i kjellerstua og jeg vil lage en litt mer feminin stil i den nye stua.

jeg vil at fargene skal være lyse i offwhite/hvitt med hvite/beige gardiner, beigt flossteppe, beige puter og slik.

men synes dere det hadde passet til denne sofaen?

7030260400992_1_s.jpg

bordet på bildet skal vi også ha.

tror dere det blir noe problem og gjøre stuen litt feminin med denne sofaen?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

når jeg googler litt her ser jeg at det hadde vært fint og fortsette den rød/asiatiske stilen også..

det er liksom ikke en slik stil ALLE har nå..ser det er mange av venninnene mine som har den gammelt nytt stilen nå, jeg vil ikke ha noe som alle andre har..

salon_3.jpg

fambienti_01.jpg

Endret av ^me^
Skrevet

Vil egentlig bare tipse deg om å revurdere bordet. Glassbord er kjempefint, men det er forferdelig å vedlikeholde det. Det vises med en gang at det er skittent, vanskelig å gjøre rent, og det vises skikkelig fort om man får noen striper i det. Og stripene kommer fort.

(beklager offtopic, men måtte bare nevne ulempene med glassbord :) )

• Liker 2
Skrevet

kanskje et svart trebord da evt?

som feks et slik et?

3900100_MajaSofabordSort.jpg

Skrevet

Jeg syntes den sofaen ser ut som en diger boblejakke.. :sjenert:

Og jeg tror det blir vanskelig å få en feminin stil med en såpass dominerende sofa, som er maskulin i uttrykket.

• Liker 1
Skrevet

jeg må nesten si meg litt enig der ja... :sjenert:

Skrevet

Jeg tror det vil være vanskelig gjøre stuen feminin med den sofaen, den er veldig dominerende.

Skrevet

kanskje et svart trebord da evt?

som feks et slik et?

3900100_MajaSofabordSort.jpg

Oj, det var fint ja. Det fikk jeg lyst på selv :)

For meg var det i alle fall en lettelse å få bytta ut glassbordet. Glassbord er jo kjempefint, så jeg forstår at mange har lyst på det. Men bare regn med at det blir fort slitt og at det innebærer mye vedlikehold.

Er litt enig med de andre i at sofaen er litt brautende og maskulin. Den minner egentlig mer om slik typisk filmstue/kinorom-sofa. Den ser utrolig god ut da, og kan sikkert gjøres mer feminin med en haug med pledd og puter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...