Gå til innhold

Liker hun jenter, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er interessert i en jente... Men jeg vet jo ikke om hun liker jenter! Hvordan skal jeg finne det ut?? Har visst ikke den radaren på plass jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør henne...? :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo i grunn et ganske godt/åpenbart forslag, men det kan jeg altså bare ikke... Vi går på samme håndball-lag og alt, og jeg er redd for at hvis jeg spør så skremmer jeg henne totalt bort! Dersom hun ikke er interessert i jenter, blir hun sikkert skremt, og dersom hun er det, så vil det jo være en ganske brå måte å vise interesse på, så blir hun sikkert skremt av det også :P

Gjest Payandeh
Skrevet

Spør henne hvordan kjærestelivet er, så svarer hun sikkert et eller annet som gir deg en pekepinn.

Skrevet

Legg en felle.

Gjest SemperFi
Skrevet

Legg en felle.

Enig, legg en bjørnefell rett utenfor døren hennes. Når hun går i fellen redder du henne, så gir du henne tungekyss. Også bærer du henne som en helt til legevakta.

• Liker 4
Gjest Payandeh
Skrevet

Enig, legg en bjørnefell rett utenfor døren hennes. Når hun går i fellen redder du henne, så gir du henne tungekyss. Også bærer du henne som en helt til legevakta.

:fnise:

Skrevet

Nei, hun vet det ikke. Det var smart å spørre om kjærlighetslivet! Men da må jeg bli litt bedre kjent med henne først - har ikke kjent henne så lenge enda nemlig! Men jeg er fascinert og litt betatt! Hihi! :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Haha! Skal definitivt prøve ut det med bjørnefellen ;)

Skrevet

Hva med facebook? Det står kanskje hva hun er interissert i der? :)

Krysser fingrene for deg :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Søren, det sto ikke noe på facebook :P

Jeg TROR hun har vært sammen med en gutt før. Men det har jeg også det da, så det behøver jo ikke være noen hindring sånn sett..

Og nå ser jeg henne ikke igjen før LENGE etter juleferien! Hm..

Skrevet

Spørre henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...