AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg er interessert i en jente... Men jeg vet jo ikke om hun liker jenter! Hvordan skal jeg finne det ut?? Har visst ikke den radaren på plass jeg
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Det er jo i grunn et ganske godt/åpenbart forslag, men det kan jeg altså bare ikke... Vi går på samme håndball-lag og alt, og jeg er redd for at hvis jeg spør så skremmer jeg henne totalt bort! Dersom hun ikke er interessert i jenter, blir hun sikkert skremt, og dersom hun er det, så vil det jo være en ganske brå måte å vise interesse på, så blir hun sikkert skremt av det også
Gjest Payandeh Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Spør henne hvordan kjærestelivet er, så svarer hun sikkert et eller annet som gir deg en pekepinn.
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Legg en felle. Enig, legg en bjørnefell rett utenfor døren hennes. Når hun går i fellen redder du henne, så gir du henne tungekyss. Også bærer du henne som en helt til legevakta. 4
Gjest Payandeh Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Enig, legg en bjørnefell rett utenfor døren hennes. Når hun går i fellen redder du henne, så gir du henne tungekyss. Også bærer du henne som en helt til legevakta.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Nei, hun vet det ikke. Det var smart å spørre om kjærlighetslivet! Men da må jeg bli litt bedre kjent med henne først - har ikke kjent henne så lenge enda nemlig! Men jeg er fascinert og litt betatt! Hihi! 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Haha! Skal definitivt prøve ut det med bjørnefellen
Enceladus Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Hva med facebook? Det står kanskje hva hun er interissert i der? Krysser fingrene for deg 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Søren, det sto ikke noe på facebook Jeg TROR hun har vært sammen med en gutt før. Men det har jeg også det da, så det behøver jo ikke være noen hindring sånn sett.. Og nå ser jeg henne ikke igjen før LENGE etter juleferien! Hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå