LovelyMonroe Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei Jeg tenkte å bestille noen bilder jeg kan ha i en sånn "secret box" som jeg hadde tenkt å gi til kjæresten i romjula, men når jeg bestiller disse bidene fra eksempelvis fotoknudsen, ser de på de da?? det er jo litt... ekkelt? De jeg har til nå er ganske anonyme, men vurderer å ta noen litt mer vulgære. Hmm.. kjipt om de driver å ser på de der
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hehe, jeg jobber faktisk i fotoknudsen, og ja, vi ser alt. Det meste blir gjort manuelt. Men spørs om du skal ha fotobok f.eks, der er jeg usikker, men er det andre ting, som bilde på lerret, ser vi det
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Hehe, jeg jobber faktisk i fotoknudsen, og ja, vi ser alt. Det meste blir gjort manuelt. Men spørs om du skal ha fotobok f.eks, der er jeg usikker, men er det andre ting, som bilde på lerret, ser vi det Har du sett mye rart?
Gjest Applecore Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Ja, klart de ser på bildene, de må jo det hvis de skal gjøre jobben sin skikkelig. Men, de har ikke lov til å beholde kopier av bildene eller å avsløre noe om dem til andre osv. Dessuten, kan love deg at de får inn mye rart. Som f.eks gamle menn som har sexorgier og sånn... Endret 11. desember 2011 av Applecore
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg får alltid noen andres bilder når jeg bestiller fra fotoknudsen, slår aldri feil. Så skulle jeg fremkalt sånne bilder ville jeg helt klart gjort det i butikk så jeg kan være sikker på at bildene ikke tar en snartur innom noen andre før de havner hos deg
LovelyMonroe Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2011 Skal ikke ha det på lerret, bare i vanlig 13x15 format(?) De er ikke så veldig gale de hittil som sagt, men å, faen da. Kan jo printe dem ut på fotopapir da kanskje, men da må jeg kjøpe blekk og... (stress) .. hadde vært så greit å bare fremkalt!
Gjest henriett3 Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Det går jo an å skrive ut bildene selv, viss du tar bilde med digitalkamera eller speilrefleks? EDIT: Noen butikker har skriver der du kan skrive ut bildene selv for 2.50 per bilde eller no Endret 11. desember 2011 av henriett3
LovelyMonroe Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2011 Får heller kjøpe blekk og få fikset skriveren( noen som vet om hvor de selger billig blekk??? er så himla dyrt!)... så får jeg bare printe det ut selv, sikrest det!
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=578&LangNo=47&gclid=CNa_yrCv-qwCFWlYmAodmkEzSw
Drizzt Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Ja, klart de ser på bildene, de må jo det hvis de skal gjøre jobben sin skikkelig. Men, de har ikke lov til å beholde kopier av bildene eller å avsløre noe om dem til andre osv. Dessuten, kan love deg at de får inn mye rart. Som f.eks gamle menn som har sexorgier og sånn... Hvis de ser noe pedofile bilder, så burde de varsle politiet, mener jeg! Ellers mer "sensitive" bilder skriver jeg ut selv hjemme på fotopapir.
Gjest Applecore Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Hvis de ser noe pedofile bilder, så burde de varsle politiet, mener jeg! Ellers mer "sensitive" bilder skriver jeg ut selv hjemme på fotopapir. Ja, de har visst plikt til å melde ifra til politiet om de ser noe sånt. (Svogeren min har jobbet i fotobutikk og fortalt litt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå