Gå til innhold

Huff, kjærestegave-krise! Ånei.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har allerede kjøpt gave til kjæresten min, vi sees ikke så ofte pga omstendighetene og idag var siste dagen før jul vi sees. Jeg gav ham gaven hans, men noen minutter før han skulle dra og jeg skulle gi den satt vi å snakka om det,( prøver å fortelle litt anonymt nå), så sa han til meg: Det er ikke ***** vel? , og jeg sa overbevisende Nei. " Ja, for det er jo alt for dyrt...jeg så de kostet rundt 2000,-! " og det er jo akkurat den tingen jeg har kjøpt til ham, men ikke en for 2000, denne kostet nemlig 400! men jeg har den selv og er KJEMPEfornøyd med den, vet det fins mye dyrere versjoner og som er av stål og slikt men håper ikke han tror den han får er noe billig crap siden den er av (aliminuim tror jeg?) men den er sånn lettvekt**** så den skal være lett og er kjempepraktisk. Men huff, kjipt dette her. Han har jo fått den nå, og er liksom ingen vei tilbake. og å kjøpe en ekstra gave å sende ned er litt kjipt for jeg bør jo tenke at det er tanken som teller og jeg hadde ALDRI kjøpt den om jeg viste den var dårlig, og jeg kjøpte den på en butikk som spesialiserer seg på akkurat den slags og den reklamerte de godt for og jeg kjøpte den fordi jeg selv har den og vet den er bra, er så mye annet der på markeded som jeg ikke har anelse på hvordan er i kvalitet.

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare tilføye at han har ønsket seg denne tingen, men det er vel det at jeg er redd for at han skal tro det er noe crappyshit om han sjekket det opp å ser den koster bare 400? Men jeg er jo skikklig fornøyd så kjøpte den ikke fordi den var billig, har råd til noe dyrere men jeg synes jo den jeg har er bra! ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fornøyd uansett hva gaven innholdt. Det er jo tanken som teller, ikke selve prisen på gaven. Så hvis han ønsker seg denne tingen, blir han sikkert glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig med deg der, men han er en sånn en som vil ha skikkelig kvalitet om han først skal ha noe(av den slags type ting), men jeg er 100% ærlig når jeg sier jeg er fornøyd med min. Er redd han skal se skuffa ut på julaften, bør jeg kanskje da bare røpe det til ham på en melding og forklare sitt? usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til han har pakket den opp. Da kan du nevne at du har en selv, og er veldig fornøyd med den, så derfor tenkte du at han også ville like den. Du trenger ikke nevne pris eller noe, med mindre han tror den kostet 2000kr (da kan du bare si at den ikke var så dyr, men at du har den selv, bla bla). Ikke overdramatiser dette og gjør det verre enn det er. ;) Det er uansett tanken som teller, og jeg tror han blir veldig glad for gaven, spesielt om det er noe han har ønsket seg tidligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det... tror han uansett vet hva det er, desverre lett å tro det pga innpakningen men jeg var overbevisende da jeg sa nei så får håpe det. Men nå fikk han jo noe han trossalt noe han virkelig ønsket seg,og som kostet 1500 til bursdagen, så han må da være fornøyd :) Får bare skjite i å tenke på det, og ta det som det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...