Gå til innhold

Brodering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så at det var en tråd om brodering her tidligere, så da kan kanskje dere hjelpe meg.

Jeg liker å brodere. Men det er sjelden jeg finner noe som jeg synes passer i huset mitt. Jeg liker en enkel stil (ikke minimalistisk, men enkel). De fleste broderier til veggbilder er nokså overdådige synes jeg, og passer ikke hos meg. (Men morsomme å lage er de jo, så jeg gir vekk til familie og venner som vil ha...)

Nå har jeg lyst å brodere et litt stort bilde til meg selv.

Et eller annet sted har jeg sett et brodert bilde av en stor rød valmue som var skikkelig stilig. Bildet var brodert på naturfarget lin og bestod bare av den ene røde valmuen og en stilk (kanskje et blad også...husker ikke helt). Blomsten så helt levende ut.

Noen av dere andre broderi-entusiaster som har sett noe lignende? I så fall hvor? Eller vet om hvor man kan få tak i andre litt enkle motiver (gjerne masse farger, men inntrykket av bildet må være ryddig og enkelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har ikke så mye hjelp å komme med, men kan du ikke tegne motivet ditt selv? Fargelegg rutene på et ruteark og broder etter det.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring nummeret på denne siden så beskriver du broderiet for dem.

De kan helt sikkert hjelpe deg..

Det er telefonnummeret til Margaretha's.

http://www.margaretha.no/

Telefonnummeret er fjernet.

Det er desverre ikke tillatt å legge ut telefonnummer i forumet.

Men linken fører direkte til siden der nummeret finnes.

Lea (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...