Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 Er de åpne eller ei? Lurer på om vi har godt av all denne ekstra-ferien, hjernen går på tomgang:P12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 alt er stengt. fortsatt helligdag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Ja vi har godt av all denne ekstraferien. Hvis det ikke hadde vært for disse sjeldne langhelgene hadde jeg mest sannsynlig vært helt utmattet og lei alt som heter jobb. Heldigvis er det ikke lenge til ferien heller! Men butikkene er stengt i morgen. Hagesentrene er heldigvis åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Neei... Betyr det at SATS-sentrene er stengt også? Noen som vet?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. mai 2002 #5 Del Skrevet 20. mai 2002 Amanda: Helsestudioet der jeg bor er iallefall stengt. Tror det er slik over hele landet i dag, ja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 20. mai 2002 #6 Del Skrevet 20. mai 2002 Treningsstudioene her er også stengt... dette er jo en helligdag, så jeg regner med at det er stengt stort sett over alt. Ta deg en løpetur ute i Guds frie natur isteden, da vel??!!! Så får du litt frisk luft på kjøpet! kid-a (LilleMika) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 20. mai 2002 #7 Del Skrevet 20. mai 2002 Ja, Friskis & Svettis er heller ikke oppe. Og det er drittvær i Oslo.. da er det bare èn ting å gjøre: være med kjæresten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. mai 2002 #8 Del Skrevet 20. mai 2002 Kid-a: det gjorde jeg faktisk - klokken 06 til og med! Flink eller..? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 20. mai 2002 #9 Del Skrevet 20. mai 2002 *stolt av deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå