Gjest Koala Lompa Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Er det noen her som har gode tips til meg? Samboeren min har en ynglingssang som jeg gjerne vil få gjort noe med til jul i form av et slags lite maleri. Altså,jeg har ikke tenkt å male men kanskje skrive teksten på et lerret med noen fine bakgrunnsfarger for så å kanskje ha et bilde av oss to under teksten. Eller ha et bilde av oss to med sangteksten over bildet. Men hvordan kan jeg få til noe slikt? Kan jeg printe ut bilder på transparent materiale av noe slag? huff,det kommer jo til å bli så stygt. Om ikke noen her har noen gode råd eller tips å komme med
Gjest pepsimaxpower Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 eventuelt går det ann å skrive ut teksten i en litt fin eller tøff skrift på vanlige ark i liten skrift for så å klippe det til å lime på et lærret. F.eks ha sang teskten rundt og bilde av dere to inni? Så er det bare å male litt streker her og der..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Om du har Photoshop kunne du kanskje ha prøvd deg på noe a la dette?
Gjest Koala Lompa Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 eventuelt går det ann å skrive ut teksten i en litt fin eller tøff skrift på vanlige ark i liten skrift for så å klippe det til å lime på et lærret. F.eks ha sang teskten rundt og bilde av dere to inni? Så er det bare å male litt streker her og der.. Det hørtes litt enklere ut Må alltid tenke så vanskelig i det lille hodet mitt jeg.. Tror jeg får prøve ut litt. Takk for tips! Om du har Photoshop kunne du kanskje ha prøvd deg på noe a la dette? Har nok ikke photoshop,men takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå