kaprifolen Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Sitter i baren på et av Color Lines skip, og det ble nettopp skiftet bleie på en ganske stor unge rett foran oss. Skipet har forøvrig stellebord minst 4 steder (nærmeste 25 m unna), og eget ammerom med stellefasiliteter en trapp opp. Jeg blir så oppgitt og kvalm på slik trailer-trash oppførsel! 18
Gjest EryMax Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Enkelte folk eier ikke folkeskikk, i tillegg til at de er utrolig late Jeg så ei mor i Tyrkia, hun la en plastpose på bakken å lot ungen drite på den foran alle solsengene. Så dytta hun den bare under solsenga, istedet for å ta guttungen på toalettet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Sitter i baren på et av Color Lines skip, og det ble nettopp skiftet bleie på en ganske stor unge rett foran oss. Skipet har forøvrig stellebord minst 4 steder (nærmeste 25 m unna), og eget ammerom med stellefasiliteter en trapp opp. Jeg blir så oppgitt og kvalm på slik trailer-trash oppførsel! Og så sa du ikke noe? Ikke til personalet heller? 3
myomocca Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Fy så ekkelt! og latskap! For å ikke snakke om de som bytter bleie på babyen sin ved cafe bordet(ikke oppå) På cafeen er det et stort fint toalett med stellebord..
altflyter Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Huff. Har sett nok av folk som skifter bleier på restaurantbord ol. Enkelte eier ikke skam i livet
loffen Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Enkelte folk eier ikke folkeskikk, i tillegg til at de er utrolig late Jeg så ei mor i Tyrkia, hun la en plastpose på bakken å lot ungen drite på den foran alle solsengene. Så dytta hun den bare under solsenga, istedet for å ta guttungen på toalettet. 1
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Jeg skiftet ikke offentlig et eneste sted mens min var liten. Kunne i min villeste fantasi funnet på å skifte bæsjebleie foran andre folk!! 1
~white lady~ Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Kjenner jeg blir flau på vegne av alle foreldre, de fleste av oss gjør IKKE sånt! (Bare så det er sagt...) 2
LeaMichele Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Fy så ekkelt! og latskap! For å ikke snakke om de som bytter bleie på babyen sin ved cafe bordet(ikke oppå) På cafeen er det et stort fint toalett med stellebord.. det er ikke få som gjør det oppå bordet heller skal jeg si deg..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Er allerede en lang tråd om dette http:her 1
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Leste om at noen gjorde det nedi vogna på kafeen også, og noen syns det var helt greit. NEI, DET ER IKKE GREIT. BÆSJ LUKTER KVALMT!!!!
Lilleloet Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Dette er ikke greit! Tror jeg hadde tatt det opp med vedkommende. Enkelte eier bare ikke forståelse for normal folkeskikk...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Er det virkelig normalt? :O Det har jeg aldri hørt om tidligere!
Gjest Dorey Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Så nettopp ei mor (utenlandsk forsåvidt) som skiftet bleie på den ikke helt lille sønnen (kanskje to år) i en sofa i et sitteområde på et stort kjøpesenter her i Oslo. Dette senteret er ganske nytt og har flotte stellerom kanskje 10 meter unna der hun satt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 Er det like ille å skifte tissebleie i vognen? Hender jeg gjør det, prøver å trille litt vekk fra folk og dekker til babyen. Og gjør det ikke på kafe Det er oftest hvis det er stellerom der man må låne nøkkel.
Jens Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 Here we go again!! Herregud, hvor mange tråder skal vi ha om dette emnet....... 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 Er allerede en lang tråd om dette http:her For ikke å snakke om gullbæsj-tråden, men den ble jo stengt. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=391468&st=0 Der var det småbarnsmødre som forsvarte alle de ekle tingene de gjorde med nebb og klør... De aller aller fleste jeg kjenner (og det er maaange damer ) ville ikke en gang lagt merke til vognen der på kafeen. Det er nemlig noe spesielt med oss mødre. Vel vel. Småbarnsmødre eller ikke. Jeg skjønner bare ikke HVA som er støtende ja jeg kaller det nok for gullbæsj mens jeg snakker om den Og sånn går no dagan...
Gjest Annaires Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 det er ikke få som gjør det oppå bordet heller skal jeg si deg.. Det kan da ikke være mange... Har enda til gode å oppleve dette..
Gjest pepsimaxpower Skrevet 12. desember 2011 #19 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Enkelt og greit, man går til avsides for folk når man skifer på de søte små, uansett. Det er rett å slett kvalmt å se noen skifte en dritt bleie foran seg. Jeg er selv småbarnsmor, det eneste som har hendt når jeg måtte skifte en fullfart bleie var at jeg trillet vognen helt avsides slik at ikke folk så hva som hendte, og det var ute i det fri. Og til TS, hadde sakt ifra med en gang vist jeg hadde sett en slik episode, er ikke akkurat deilig å muligens å tenke på at man sitter på et " stellebord " i en bar. Akkurat som at jeg ferska noen jenter som brukte stellebord rommet på et senter til å bleike håret, henta vakta med en gang å de fikk høre det. Endret 12. desember 2011 av pepsimaxpower
Harlekin Skrevet 12. desember 2011 #20 Skrevet 12. desember 2011 Ikke rart det virker som offentlig bleieskift skjer ekstremt ofte, når det opprettes en ny tråd hver gang det skjer ... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå