Chiquita Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Jeg vil så gjerne lage meg en egen hjemmeside, men jeg har absolutt 0 peiling på sånt. Så en hjemmeside-editor hadde jo vært det enkelste, mener jeg. Så jeg ble medlem på home.no og gikk inn på deres hjemmeside-editor. "Enkelt", tenkte jeg. Men.... Jeg går inn på den delen hvor det står at jeg skla legge til den ønskede teksten, osv, og så trykke "LAGRE".... Dette har jeg gjort mange ganger nå, men samme hva jeg prøver, så er jeg tilbake til den opprinnelige siden, hvor det står at min index-side er tom, og at jeg må trykke "her" for å starte å legge til komponenter. MEN JEG HAR JO GJORT DET, JO! Så nå er jeg på randen til å gi opp home.no også.... Noen som vet noen andre enkel hjemmeside-editorer som jeg kan prøve meg på? (Jeg lagde engang en russeside ved en enkel hjemmesidegenerator en gang, men jeg husker ikke hvilken det var - og ikke husker jeg adressen til siden heller :-? ) HJELP!
Chiquita Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2003 takker.... Får se litt på denne da.... (NB. den må være gratis å bruke)
Gjest Lea Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Du har ikke FrontPage på PC-en din da?
Chiquita Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2003 Lea, nei jeg har ikke det. Men nå har jeg fått fikset dette ved hjelp av linken Livets datter ga meg, så nå skal det vel bli side på meg også. (Den var enkel nok til at jeg skjønte den i allefall. Og når jeg har fått siden ut på nett så må da det være et godt tegn) Tusen takk for hjelpen! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå