Gå til innhold

Leker han bare med meg? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er virkelig noe jeg sliter på og plages av om dagen..jeg har blitt godt kjent med en fyr som er endel eldre enn meg. Sånn i midten av 20-årene. Problemet er : avstanden. Vi bor langt fra hverandre. Han sier han er skeptisk pga avstanden og hvordan det vil fungere med et forhold, men at han har følelser for meg, og det samme har jeg absolutt for han. Jeg ønsker å få et svar fra han om vi skal prøve, men han gir meg ikke noe konkret svar. Han har heller ikke nevnt noe om meg til så mange kompiser og heller ikke familen - noe som gjør meg skeptisk. Samtidig har vi daglig kontakt og det er ofte han som alltid tar initiativet. Vi har også til nå hatt et intimt forhold, som gjør at jeg hatt får mer og mer følelser for han!! Han skal jeg gjøre? Hva skal jeg si til han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alderen din er nok ganske relevant her - hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg er 19 år. Han har bare inne på alderen, men at det ikke er noe problem. Han har også bare i et forhold for med ei på ca samme alder ..jeg trenger råd!

Skrevet

Han virker jo interessert utifra det vi har å gå utifra. Men allikevel forstår jeg hvor usikkerheten din kommer fra, spør han om han mener alvor eller er bare ute etter en flørt.

Han må forstå at du trenger et svar, at du ikke vil kaste bort tiden din hvis han er ute etter noe annet enn deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Og har du møtt han på ordentlig ennå, eller bare på nett?

Skrevet

Ja, jeg trenger virkelig et svar! Jeg spurte han her om dagen, og har gjort det før om han faktisk mener alvor. Han svarte "ja, jeg mener alvor. Men jeg er skeptisk pga avstanden". Jepp, hehe, har møtt han i virkeligheten mange mange ganger. Som jeg også så at vi har hatt et

Intimt forhold med han - noe som var med på at jeg fikk ende mer føleser for han :O

Skrevet

Ja, jeg trenger virkelig et svar! Jeg spurte han her om dagen, og har gjort det før om han faktisk mener alvor. Han svarte "ja, jeg mener alvor. Men jeg er skeptisk pga avstanden". Jepp, hehe, har møtt han i virkeligheten mange mange ganger. Som jeg også så at vi har hatt et

Intimt forhold med han - noe som var med på at jeg fikk ende mer føleser for han :O

Jeg ville spurt han om han ser for seg et forhold i fremtiden, selv om han er skeptisk. Om han ser dette utvikle seg til noe mer. Om dere står bom stille, og han ikke trenger noen forandring fra hvordan dere har det nå.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre! For du tror vel ikke at denne gutten bare hadde vært ute etter en ting, siden han har vist interesse så lenge? Og i tillegg at det er stor avstand mellom der vi bor? Så kunne han jo bare ha funnet seg en jente som er lett på tråden som nisse i nærheten!? For han så for en stund siden at han ikke klarte å gi meg et konkret svar..men er det et dårlig tegn at en i midten av 20-årene

ikke har nevnt meg til evt familien sin?

Skrevet

Beklager mine skrivefeil inne i mellom :P det er autokorrektur haha.

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre! For du tror vel ikke at denne gutten bare hadde vært ute etter en ting, siden han har vist interesse så lenge? Og i tillegg at det er stor avstand mellom der vi bor? Så kunne han jo bare ha funnet seg en jente som er lett på tråden som nisse i nærheten!? For han så for en stund siden at han ikke klarte å gi meg et konkret svar..men er det et dårlig tegn at en i midten av 20-årene

ikke har nevnt meg til evt familien sin?

Nei, det virker som han er interessert utifra det jeg har lest :) akkurat, hvis han kun tenker på det, så ville det som du sier vært mye lettere å finne seg en i nærheten.

Jeg tror ikke det er noe å bry seg om ennå, i og med at han er skeptisk selv vil han vel finne ut om dette funker før han eventuelt går videre med å fortelle til familie :)

Skrevet

Men la han få vite at han ikke kan være skeptisk for lenge, vi jenter venter ikke for alltid ;)

Skrevet

Jeg hadde selv en kjæreste som aldri ga noen konkrete svar. Han ville gi svar som "Jeg vet ikke, du bestemmer". venner og familie visste ikke om meg og jeg var like skeptisk ang forholdet vårt som du er. Den eneste som er forskjellig er at vi var like gamle og bodde nærme. Varte ikke lenge det...

Hvis jeg var deg, så hadde jeg spurt om han tar forholdet deres seriøst. Spør han litt ut om ting du lurer på! :)

Hvis jeg hadde vært en gutt/mann, hadde jeg aldri brukt tiden på en jente/kvinne som bodde langt unna bare for sex. I hvertfall ikke når det var jenter/kvinner der jeg bodde. Det hadde bare blitt mye til stress :fnise:

Skrevet

Tuuuusen takk for super gode svar alle sammen! :D det var godt og høre. Det er så utrolig slitsomt å få hele dagen å lure på slike ting... Akkurat, han må jo snart gi meg et ordentlig svar. For jeg skal reise og besøke han nå til uka og det virker jo også slik at han vil jeg skal komme. For jeg syntes det blir litt feil når vi går så langt som å ha sex og fortsatt ikke vite hvordan ting ligger ann! Men er det unormalt at gutter/menn ikke ringer noe særlig? Bare sender sms eller chatten på facebook?

Skrevet
Men er det unormalt at gutter/menn ikke ringer noe særlig? Bare sender sms eller chatten på facebook?

Han er vel litt nervøs og usikker på hva han skal si, og er redd for at det skal bli kleint. :)

Skrevet

Ja, det tror jeg også :P men jeg ringte til han her om dagen, og snakket enn stund akkurat om dette, hehe. Liker å snakke direkte for da unngår jeg jo evt dumme misforståelser som kan oppstå på fb chat, sms osv. Tenkte at nå når jeg ser han igjen, VIL jeg ha en mer konkret svar..blir jo helt tullete av å gå å tenke på dette :S jeg er en svært ærlig person, så jeg spurte han rett ut om det er sånn at han bare evt finner seg en annen jente siden jeg bor såpass langt unna og da så han at det kom han overhodet ikke til å gjøre, men det er jo ikke noe garanti for noe. Hvordan ville du ha tolket dette?

Skrevet

Foreløpig ville jeg valgt å stole på han, med mindre du har noen grunn for å ikke gjøre det :)

Skrevet

Ok - nei, jeg har ingen grunn til å ikke stole på han. Han er jo ikke en type mann som driver med alle slags typer jenter og har jo bare hatt ett langt og seriøst forhold for meg :-)

Skrevet

Ok - nei, jeg har ingen grunn til å ikke stole på han. Han er jo ikke en type mann som driver med alle slags typer jenter og har jo bare hatt ett langt og seriøst forhold for meg :-)

Da ville jeg stolt på han, prøvd å få noen svar og kost meg masse med han hvis jeg var deg :) må oppdatere når du vet hvilken vei det går, lykke til! :)

Skrevet

Ja, da skal jeg gjøre det :D Vil takke igjen for supre råd fra deg! Skal absolutt oppdatere å jeg vet mer. Takk for det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...