Gå til innhold

Julegave innvikling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, i år skal jeg feire jul hos mor og far, og i år kommer også søsteren min og hennes samboer. Jeg har fått ønskeliste fra søster, men tenker jo at jeg må kjøpe noe til smaboeren også, men jeg aner ikke hva. Og jeg vet heller ikke hvordan de løser julegaven til meg. men kanskje det da ville vært lurt av meg å kjøpe en felles gave til dem som de begge kan bruke, ha sammen, eks noe innen hobby, eller til leiligheten.

Hva synes dere?

God jul!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid gjort det sånn at om de bor sammen så kjøper jeg noe til de sammen. Hvis ikke kjøper jeg gave til søstern og en litt mindre gave til han.

Hva med å kjøpe et brettspill til dem sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis foreldrene dine skal gi gave til din søsters samboer kan du slå deg sammen med dem. Minst like koselig, og han slipper å få noe kjempelite som han egentlig ikke trenger.

Ellers kan de selvsagt få noe sammen, men det er jo ikke alltid par ønsker seg så mye sammen, evt ønsker man kanskje å gi noe ekstra personlig til den man er søsken til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pocketbok, strikkede sokker, julehefter, sjokolade, et pocketspill.. det er da mange smågaver som kan være flotte. Jeg ville ha gitt ei gave til søstera mi og en liten gave til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...