Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Merker man noe forskjell på en MacBook Pro 13 med 4 GB vs 8 GB hukommelse? Hva med spilling, feks WoW. Eller avspilling av 720p og 1080p filmer? Da tenker jeg først og fremst på denne MacBooken: http://www.eplehuset.no/produkt/2822_macbook-pro-133-28-ghz-ny.aspx
Gjest MorAase Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Om du bruker minneintensive applikasjoner så vil du merke stor forskjell. Om du bare skriver brev, beundrer tallene i nettbanken og sender vovede bilder til håpefulle beilere så merker en ingen forskjell. 1
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg vil si at 4GB minne er minimum i dag, også for at vi bruker 64-bit system i de fleste OSer i dag. 8GB minne burde holde mer enn nokk på en MAC book. Jo mer minne du har jo flere applikasjoner kan du kjøre, uten at maskinen må swappe prosesser. Vet ikke hvor fordypet forklaring du vil ha på minne, om du vil ha mer info kan jeg skrive en hel del til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå