Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk en presang som jeg ønsker å bytte i en størrelse mindre. Jeg fikk den i gave, så har ikke kvittering eller byttelapp. Jeg vet de fører varen i en sportsbutikk her i byen. Må jeg ha kvittering eller bevis på at den er kjøpt der for å få byttet til en størrelse mindre tror dere?

Stine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg fikk en presang som jeg ønsker å bytte i en størrelse mindre. Jeg fikk den i gave, så har ikke kvittering eller byttelapp. Jeg vet de fører varen i en sportsbutikk her i byen. Må jeg ha kvittering eller bevis på at den er kjøpt der for å få byttet til en størrelse mindre tror dere?

Stine

Snakk med den du fikk gaven fra og se hvilken butikk den ble kjøpt i. Etterpå prøver du å bytte og hvis de vil ha byttelapp, kvittering eller annet, snakk med den du fikk gaven fra om h*n har kvitteringen.

Vanligvis går det greit å bytte samme produkt med forskjellig størrelse uten byttelapp eller kvittering - jeg har gjort det en del ganger.

Skrevet

Ja, vil jo tro det, i og med at jeg kun bytter størrelse og de har varen fra før. Uansett om den er kjøpt der eller ikke, så blir det jo kun et bytte?

Skrevet

Noen andre som vet om det går an? :) Varen er selvfølgelig ubrukt og de har den i en sportsbutikk her i byen, så trenger kun å bytte størrelse :)

Skrevet

Det er umulig å svare på vegne av en ukjent butikk, da byttepraksis varierer veldig.

Dra til butikken og spør, så får du garantert riktig svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...