Ilona B22 Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg liker en gutt veldig mye, men han har bare sakt at han liker meg én gang. Problemet er at han liker vennina mi og, og flørter mye og slikt. Det gjør ikke han med meg, bare når hun er ikke der. Jeg er liksom andre valget føler jeg. Jeg klarer ikke å glemme han og det sårer meg veldig... hun er verdens søteste jenta som alle sier, mens alle sier at de beunder meg for at jeg er meg selv. Ingen sier at jeg er fin! Så jeg blir så frustert... jeg liker han så veldig mye... hva skal jeg gjøre?
Gjest Dunderungen Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Du kan konfrontere han, og fortelle at han forvirrer deg med miksede signaler.
Steinar40 Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Ingen sier at jeg er fin! Så jeg blir så frustert... jeg liker han så veldig mye... hva skal jeg gjøre? Finn deg en gutt som virkelig vil ha deg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Finn en gutt som har deg som sitt førstevalg! 4
Ilona B22 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2011 Det er bare så vanskelig siden jeg har hatt allerede en kjærest, men slo opp meg han for ikke så lenge siden. Jeg blir bare så lei, men jeg får han ikke ut av tankene mine.. :/
Bellamy Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Aldri ta til takke med å være nr 2! Finn deg heller en gutt som syns du er nr 1 Det er de som er verdt å ta vare på i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå