Gå til innhold

Truseinnlegg - turnoff?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på en ting.. Hvis man glemmer å ta av truseinnlegget før sex, er det skikkelig turnoff for fyren da? Hvis han legger merke til det så klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva man trenger truseinnlegg for, er det på slutten av mensen?

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva man trenger truseinnlegg for, er det på slutten av mensen?

Det er vel forskjellig når og hvor ofte man bruker det. Noen bruker det hele tiden, mens noen på slutt av mens og noen ikke i det hele tatt? Jeg hater å ha utflod i trusa, så jeg bruker truseinnlegg hver dag. :sjenert:

ts

• Liker 1
Skrevet

Flere forskjellige grunner til at jenter bruker det, alt fra sterk lukt til utflod av blod, inkontinens, allergi/eksem (hjelper og holde det tørt, som er bra for huden) med mer.

Har selv ingen problemer med at jenter bruker det =)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker det hver dag selv pga. kraftig utflod.. men er ikke verre enn å bare ta det ut rett før du skal ha sex ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker alltid truseinnlegg selv om jeg vanligvis ikke har særlig med utflod. Føler meg renere!

Det hender jeg glemmer å ta det ut hvis sexen kommer litt brått på, så jeg lurer også litt på TS sitt spm.

Gjest happy_me
Skrevet

Jeg tror de fleste menn som er på tur til å få ligge med deg, ikke tenker noe særlig over det. Det viktigste for mannen da er vel å få AV deg trusa fortest mulig, og er revnende likegyldig over om trusa hadde et ekstra innlegg eller ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lurt på en ting.. Hvis man glemmer å ta av truseinnlegget før sex, er det skikkelig turnoff for fyren da? Hvis han legger merke til det så klart.

Jeg bruker truseinnlegg rett og slett forde jeg ofte blir spontant kåt.Og dermed VÅT ... Og da blir musa våt og sikler.Særlig om jeg er sammen med en mann jeg er veldig tennt på, men skjer også helt ufrivillig ellers også. At man bare blir spontant kåt og våt, tenker på en sexy deilig mann osv . Vil jo ikke ha våte truser, så da er det trixet for å holde trusa tørr og ren. Rett å slett å bare bytte truseinnlegg. Vips, så har man tørr truse igjen.

At musa begynner å sikle og blir våt- har man jo ingen kontroll over selv. Dette kan skje overalt og i de mest upassende situasjoner. Eks på jobb, om man tenker på noen man liker , har hatt sex med osv...tankene kan man jo ikke alltid styre, ei heller normale kroppslige reaksjoner.

Så det er IKKE pga mensen jeg bruker det.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg hver dag og hvis jeg og typen skal ha sex så tar jeg bare av meg trusa, men prøver å skjule innlegget. :P tror ikke han bryr seg noe om det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste menn som er på tur til å få ligge med deg, ikke tenker noe særlig over det. Det viktigste for mannen da er vel å få AV deg trusa fortest mulig, og er revnende likegyldig over om trusa hadde et ekstra innlegg eller ikke :)

Ja- men i den situasjonen er man jo veldig VÅT ...skal vell ikke så mange hjerneceller til for å forstå hvorfor man bruker truseinnlegg da.OM man er av den renslige typen da og ikke liker å gå i våte truser... En mann bør jo skjønne såpass. Enten må man bruke truseinnlegg- eller alltid han en extra TØRR truse med seg i veska, overalt .

Truseinnlegg tar mindre plass i veska. Enn å gå rundt med extra truse-skift i veska.

Har aldri opplevd at noen menn har sagt noe om det.

Er vell mer merkelig om man ikke bruker truseinnlegg og har KUNN 1 truse , den man har på seg, og i tillegg er klissvåt der nede....Hva gjør man etterpå da ???? Tar samme våte trusa på seg igjen...????

Skrevet

Det er ikke noe vi tenker noe nevneverdig på. Truseinnlegg er bare en sånn kvinneting som kvinner har. Ikke noe problem.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker også truseinnlegg ofte, de aller tynneste. Bare fordi jeg føler meg renere, og at trusene ikke blir så "skitne" pga utflod, som jeg får en del av i syklusen. Jeg pleier å ta det av før sex, men bryr meg ikke særlig om jeg har det på, og jeg har sagt rett ut når typen skal klå der nede at jeg har truseinnlegg på etc, tror ikke han kunne brydd seg mindre for han forsetter bare å klå :fnise: , og det er jo bare et innlegg! Men forstår "frustrasjonen" din ts, var sånn selv i begynnelsen av forholdet at det var jo litt ekkelt, men nesh, tviler på de bryr seg... :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...