Gå til innhold

Dere som har peiling på MAC og/eller nude leppestifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært ute etter en nude leppestift som verken er for lys eller grenser mot det gul/oransje-beige. Liker best nøytral beigenude eller med et hint av rosa. Har brukt MAC Velvet Teddy en god stund nå, liker den godt, men den er mørkere enn hva jeg er ute etter. Den gir en slags mørkenude farge, samtidig som den ikke er direkte nude. Har hørt mye positivt om både Creme d'Nude og Myth, men begge disse blir som å smøre lys foundation på leppene mine. Må ha noen anelser mørkere enn disse, rett og slett. SÅ, har dere et tips til en annen nude leppestift fra MAC, eller evt. fra et annet merke? Bør ikke koste mer enn 150-180 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på :)

Skrevet

Jeg bruker MAC sin pretty please, i små mengder. Den er uberlys og rosa, men er pen på. Syns de andre nude leppestiftene til MAC blir for brune for min del.

Skrevet

Et billigere alternativ til Mac er Gosh sin nude leppestift. Husker ikke hva den heter, men det er nr 34. Gosh er et kjempebra merke, med veldig pigmentert og fin sminke. Også ingen dyretesting, det er bra. Tror jeg kjøpte min på vita om jeg ikke husker feil

Skrevet

meg som postet over

sjekket nå, det er nummer 134 IKKE 34. :)

Skrevet

Nå skal ikke jeg skryte på meg noen peiling. Men jeg lette etter en nude leppestift kjempe lenge, og var veldig kresen på at det måtte være akkurat sånn og slik.

Jeg fant til slutt en fra Shiseido nummer BE109 :) Den er nude og uten glitter og stas, men tror nok prisen tipper litt over budsjettet ditt.. :/

Skrevet

mac shy girl er fin :) samme med mac half n half :) har begge to og bruker de masse!

tar du og googler de får du masse treff med flotte bilder :)

Skrevet

Har du prøvd L`oreal sin "Nude" i nr. 235? Er veldig fin farge i seg selv, men kan også gjøres lysere ved bruk av litt foundation eller concealer på. Jeg bruker ofte maybellines cream matte mousse på leppene for å få de lysere.

Skrevet

Jeg er forelsket i MAC sin Hue leppestift, rosa undertone og ikke alt for lys for min del.

Skrevet

Har du prøvd L`oreal sin "Nude" i nr. 235? Er veldig fin farge i seg selv, men kan også gjøres lysere ved bruk av litt foundation eller concealer på. Jeg bruker ofte maybellines cream matte mousse på leppene for å få de lysere.

Har de den på vita og h&m? Har ikke sett den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...