Gå til innhold

Tips meg om en fin neglelakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter fine neglelakker. Kvalitet er viktig. Må fåes kjøpt i butikk. Elsker glitterneglelakker, og alt unntatt sort og neon-farger. Heller ikke sånne sære farger som sennepsgul o.l. Glad i lyse farger, men elsker mørkeblått o.l. Pris er ikke betydelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skulle sagt en ville jeg sagt China Claze - Ruby Pumps. Den er nydelig, og perfekt til disse juletider. Fåes kjøpt på Kicks, men til mye stivere pris enn på nettet.

Gjest Offensive Pie
Skrevet (endret)

Deborah Lippmann har en veldig fin glitter-serie. Den er dyr, men egentlig verdt det.

Edit: Skrivefeil :klaske:

Endret av Offensive Pie
  • Liker 2
Skrevet

Daborah Lippmann har en veldig fin glitter-serie. Den er dyr, men egentlig verdt det.

Enig. De har mange fine lakker!

Skrevet

Hvis jeg skulle sagt en ville jeg sagt China Claze - Ruby Pumps. Den er nydelig, og perfekt til disse juletider. Fåes kjøpt på Kicks, men til mye stivere pris enn på nettet.

Vet du hva??!?? Leste tråden, og klikket meg inn KUN for å anbefale China Glaze- Ruby Pumps :fnise: Så ser jeg første post på samme lakken- må si du har en bra smak;)

Som nevnt, den lakken (Zoya-Karina er nesten helt lik) er utrolig fin:)

Skrevet

Vet du hva??!?? Leste tråden, og klikket meg inn KUN for å anbefale China Glaze- Ruby Pumps :fnise: Så ser jeg første post på samme lakken- må si du har en bra smak;)

Som nevnt, den lakken (Zoya-Karina er nesten helt lik) er utrolig fin:)

Haha, så moro :)

Da har vi bra smak sammen! Nydelig lakk hvertfall, og får alltid mange komplimenter når jeg har den på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...