Gå til innhold

Klikker snart

14 stemmer

1. 1. Hva vil han?

• Han er kun ute etter sex
    • Han er usikker
    • Annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, so here's the deal:

Møtte en fyr "in real life" i september etter at vi har chattet en stund på nettet. Jeg debuterte seksuelt med han, angrer ikke et sekund. Sendte han melding noen dager etterpå for å forsikre meg om at han ville treffes igjen og at jeg ikke var en engangsgreie, selvsagt var jeg ikke det. Han ville treffes igjen, og har uttrykt dette flere ganger både i beruset og edru tilstand. For ca. en uke siden skulle vi treffes etter mange mislykkede forsøk på å få til noe. Han bor et stykke unna. Denne gangen var han sliten og orket ikke besøk, helt forståelig, det er ikke alltid man er hypp på besøk. Denne helgen hadde vi i edru tilstand avtalt å treffes på fredag, men når kvelden nærmer seg og jeg gjør meg klar sender jeg en sms hvor jeg spør om hvor vi skal treffes. Og da har han plutselig glemt det hele. "Skulle vi treffes i kveld?".. Jeg blir bare så sykt forvirret! Hva vil han egentlig?! Virker ikke som han bare er ute etter sex, og han vil jo tydeligvis treffes igjen, men så "feiger" han ut eller whatever.. Jeg kjenner han kanskje ikke godt nok til å kunne kalle meg forelsket, men jeg liker han godt hvertfall! :rodmer:

Anyways, jeg har fått inntrykk av at det ikke bare er sex han er ute etter, men jeg er søren meg usikker likevel.

Help me :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

tror ikke han er ute etter noe som helst. at han ikke er interessert

• Liker 1
Skrevet

Hva med å spørre han? :)

Skrevet

Fulgte rådet ditt, og det var et litt annet svar enn det Nuppdupp skrev:) So thank you :)

Var så kvalm og grein, redd han bare skulle si han ikke var interessert. Men så viser det seg å ikke være slik! :rodmer:

TS

Skrevet

Skrevet 03.11

Skrevet 04.48

Fulgte rådet ditt, og det var et litt annet svar enn det Nuppdupp skrev:) So thank you :)

Var så kvalm og grein, redd han bare skulle si han ikke var interessert. Men så viser det seg å ikke være slik! :rodmer:

TS

Den forrige posten kommet 1,5 time før du postet din siste innlegg. Mener du at du snakket med ham i telefonen midt på natta?

Hvi jeg forstod det riktig, så ble du kjnt med en fyr fra på nettet. Dere hadde sex på første møte. Etter det har du ikke sett ham på i hvert fall 2,5 mnd.

Unskyld meg, men vil han treffe deg, så finner han muligheten. Og avstanden spiller liten rolle da.

Ikke vær så naiv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Unskyld meg, men vil han treffe deg, så finner han muligheten. Og avstanden spiller liten rolle da.

Ikke vær så naiv.

Jeg er ikke enig i dette. Selv om han kan ha lyst å møte henne, så kan det dukke opp uforutsette ting som gjør at han ikke får det til.

Alle er ikke hodestups forelskede romantikere som gjør ALT for å møte personen, noe jeg selv er. Som førte til at jeg, etter jeg hadde sett I'm not that into you hvor de nettopp påpeker dette, konkluderte med at min nåværende kjæreste ikke var interessert nok i meg. Sannheten var en annen, men jeg tror jeg kastet bort mer tid på å være hjernevasket enn å høre på det han sa.. fordi jeg ikke skulle være den naive jenta som falt for hans "spill". Følg magefølelsen sier jeg :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at han ønsker noe mer kontakt med deg.

Dersom han ønsker kontakt hadde han garantert funnet tid til det i de 3 månedene som er gått siden september. Alle unnskyldningene viser at han prøver å vri seg unna.

Han fikk vel det han ønsket, å ta jomfrudomen din.

• Liker 2
Gjest spavalica
Skrevet

Er man interessert så finner man tid, er man interessert så har man lyst til å ta kontakt :kaffekopp: Simple as that :filer:

Skrevet

Skrevet 03.11

Skrevet 04.48

Den forrige posten kommet 1,5 time før du postet din siste innlegg. Mener du at du snakket med ham i telefonen midt på natta?

Hvi jeg forstod det riktig, så ble du kjnt med en fyr fra på nettet. Dere hadde sex på første møte. Etter det har du ikke sett ham på i hvert fall 2,5 mnd.

Ikke vær så naiv.

Jeg var pålogget msn samtidig som han. Vi var begge våkne. Jeg ringer ikke folk mens de sover nei :P

Jeg er ikke enig i dette. Selv om han kan ha lyst å møte henne, så kan det dukke opp uforutsette ting som gjør at han ikke får det til.

Alle er ikke hodestups forelskede romantikere som gjør ALT for å møte personen, noe jeg selv er. Som førte til at jeg, etter jeg hadde sett I'm not that into you hvor de nettopp påpeker dette, konkluderte med at min nåværende kjæreste ikke var interessert nok i meg. Sannheten var en annen, men jeg tror jeg kastet bort mer tid på å være hjernevasket enn å høre på det han sa.. fordi jeg ikke skulle være den naive jenta som falt for hans "spill". Følg magefølelsen sier jeg :)

Takk, nettopp det jeg gjør også!:) Og etter å ha snakket med han fikk jeg et litt annet inntrykk enn at han ikke var interessert. Han har både skole og jobb, så det er ikke alltid lett å få til noe, nei.

TS

Skrevet

Slutt å vær så forståelsesfull! Det er mange som har både jobb og skole! Det er ingen unnskyldning, og heller ingen forklaring, faktisk.

Skrevet

Jeg valgte "annet" fordi jeg egentlig ikke tror han er ute etter noe i det hele tatt. Det kan hende jeg tar feil, men jeg får inntrykk av at denne fyren ikke vil ha noe mer kontakt med deg.

Skrevet

Han virker ikke interessert utifra det du skriver.

Kan hende er det andre ting som spiller inn og viktige detaljer du utelater

(som for eksempel at han bor i et annet land langt unna, ikke kan gå eller er innlagt),

men ellers så vil jeg si at han ikke vil finne tid til deg.

Det er vanskelig å si nei for mange. Og da blir det unnskyldning på unnskyldning

til den andre parten gir opp.

Det er en litt kjip måte å gjøre det på, men vanlig.

Beklager. Men kanskje det beste er å prøve å finne en annen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...