Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Noen som har prøvd denne orgasmekremen for kvinner? Prøvde igår, kjente jo at det iset og føltes som om jeg svulmet opp nedentil. Men vil ikke påstå at det gjore de store underverker.. Det klar jammen fint enn mann ved hjelp av heftige kyss, deilige fingre og en ivrig tunge MINST like godt! Og det uten denne kremen.. Ble nesten litt skuffet igår jeg over denne kremen, trodde liksom det skulle gi meg et ekstra lite kick!
Nøste Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har prøvd orgasmekremen . Hørte så mye bra om den så jeg ville prøve å se om den virket . Men jeg bled så skuffa merket nesten ingen ting, dyr var den okså. Det var bortkasta penger . :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Da vil jeg heller anbefale ID luce COOL MINT det setter fart på sakene:)
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Skulle være med b ID lube COOL MINT
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Har prøvd å få tak i ID-lube Cool Mint men finner den ingen steder. Noen som vet hvor den er å få kjøpt?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Hva er det da? Er villig til å prøve mye rart jeg... :-)
Gjest Gitte Skrevet 17. desember 2003 #7 Skrevet 17. desember 2003 Jeg leste et sted nå i høst at slike kremer er litt skumle. Om den brukes ofte kan det føre til nedsatt følsomhet, slik at sex uten den kremen blir kjedelig. Omtrent som når vi bruker fuktighetskrem for mye. Huden "glemmer" å tilføre fuktighet på naturlig måte. Jeg vet ikke om dette stemmer, men jeg synes det kan være noe i det. Alt med måte er nok ikke så dumt her heller
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 ID-lube Cool Mint er en glidekrem. Den er omtalt her http://www.sexoteket.no/articles.asp?id=85 Høres spennende ut Butikken Erotica sa at de ikke kjente til produktet. Fant det ei heller på nettbutikken deres.
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #9 Skrevet 18. desember 2003 Får ikke tak i den lenger. Leverandørene tar den ikke inn til landet da den solgte for dårlig - er forklaringen jeg fikk - fra Erotica. At Erotica ikke kjenner til den er tull for jeg har kjøpt min i butikken deres i Drammen. Har sjekket med diverse andre butikker, men ingen har den. Flaks at jeg kjøpte to Må nå bestilles fra utlandet http://www.sextoydelight.com/cool-mint-id-lube.html
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #11 Skrevet 18. desember 2003 Det var da steike sånn uflaks at den der ikke er å få tak i i Norge lenger da, hadde gladelig gitt den en sjanse også jeg.... Men uansett, takk for en bra link... Og om noen har flere gode tips så tar jeg imot jeg. Forresten har jeg opplevd en slags glidemiddel med en fyr, men aner ikke hva den heter, tror det var en blå flaske og jeg mener han sa den var kjøpt på Kondomeriet.. Kan det ha vært denne Cool-minten da?????
Ch@rmille Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Cool mint er grønn... Smaker mint. Førts blir det kaldt, så varmt... Har du først forsøkt den glemmer du det ikke... Det kan gi noe av samme effekten å ha en mentoldrops (sterk) i munnen når man har oralsex...
Gjest Tex Skrevet 22. desember 2003 #13 Skrevet 22. desember 2003 En lærer så lenge en lever skjønner jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2003 #14 Skrevet 22. desember 2003 La typen pusse tennene rett før, tannkrem inneholder mint, som først føles kaldt så varmt................
Gjest Nattgjest Skrevet 25. desember 2003 #15 Skrevet 25. desember 2003 Godt tips det, men det varer så kort, og gir ikke helt den store effekten.
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #16 Skrevet 26. desember 2003 Hva med isbiter, gjerne kombinert med varme? Grøssende deilig!
jordbær Skrevet 26. desember 2003 #17 Skrevet 26. desember 2003 erotikknett selger ID glid m/Cool mint Kos dere jenter!
Gjest Tirilla Skrevet 31. desember 2003 #19 Skrevet 31. desember 2003 Isbiter er så kalde *grøss* Takke meg til mint drops...
Gjest Undrende gjest Skrevet 3. januar 2004 #20 Skrevet 3. januar 2004 Noe jeg ikke har fått med meg tror jeg.... Må prøves!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå