Gå til innhold

Trenger litt hjelp : -)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kunne noen hjelpe meg litt med et "hudoppsett"?

Bruker dermalogica sin(ultracalming serien) rens og toner.

Disse er jeg forsåvidt fornøyd med. Var egentlig og fornøyd med active moisture(bortsett fra at jeg ble så rød rett etter påføring, vil det si at huden min er allergisk mot denne eller er det bare "blodsirkulasjon?"), men nå har jeg fått for meg at jeg bør ha spf i tillegg. Vurderer da litt sheer moisture med spf 15. Er det noen som har erfaringer med denne og kan denne passe sensitiv hud?

Lurer og på hva jeg Men hva skal jeg da ha som nattkrem?

Vurderer litt matis delicate. Eller er det dumt å blande produkter fra to ulike merker?

Bruker og maskene til matis, de er gode.

Har en meget sensitiv hud som samtidig er litt fet i t sonen og fuktfattig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dumt å blande to ulike merker - så lenge du ikke blander for eksempel (dritt) som Garnier og Dior. Matis Delicate er helt fantastisk, favoritten min! Man kjenner bare kremen ta over huden. Har en venninne som lånte litt av meg en gang, og hun sa bare "OOOOOOOJJJ" og tok og tok på huden sin. Jeg har litt sensitiv og tørr hud, så den fungerer flott på meg. Blir heller ikke like shiny som mange andre kremer, så sminken holder lenger. :)

Om du blir rød etter påføring, så er det et dårlig tegn. Jeg merker lett at huden blir ekstra sår og rød dersom jeg bruker feil produkter. Det er det som er så digg med Matis delicate - det skjer ALDRI!

That's all I know. Har ikke peiling på nattkrem eller greier med SPF i.

Skrevet

Takk for svar.

Bruker dermalogica rens og toner. Det er herlig.

Men litt rød er det vel normalt å bli siden man gjør sirkulerende bevegelser som får i gang litt blodsirkulasjon?

Holder meg til matis, men jakten går videre på en krem med spf i.

Har brukt matis protect city, men blir så blank!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...