Gå til innhold

Ville du godtatt et slikt tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var på ferie i USA med dine barn og det hadde kommet en eller annen agent fra et filmstudio i Hollywood bort til deg og spurt om ditt barn (hvis vi sier at barnet er 10 år) kunne få være med i film mot et 6-sifret pengebeløp.

Hadde du godtatt det?

Hadde rollen hatt noe å si? Hva om det var en av hovedrollene i en storfilm?

Og ja, det er kun et spørsmål. Har ikke fått et slikt tilbud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville søkt grundig opp i saken.

Tror en hovedrolle kunne blitt for krevende for et barn på den alderen, med tanke på både språk, vaner, og press, men en liten rolle kunne jo vært kjekt.

Skrevet

Hvis studioet, filmen og alt rundt filmen var 100% seriøst og profesjonelt, og viktigst av alt: At barnet ønsket å være med - ja.

Skrevet

Høres helt urealistisk ut at det plutselig bare skulle komme en agent bort og spørre deg helt ut av det blå om ungen din kunne tenke seg å spille hovedrollen i en film. Det er ikke slik ting fungerer

• Liker 3
Skrevet

Ta det fra en som bor i USA, det er ikke slik det skjer ;)

• Liker 3
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Det var jo kun et spørsmål. Ikke en realitet;)

• Liker 5
Skrevet

Det kommer an på situasjonen. Det må være et seriøst byrå/firma og barnet må ha lyst til å være med. Jeg hadde nok gjort en del research før jeg sa ja.

Skrevet (endret)

Det hadde sikkert vært en opplevelse for livet for barnet, så hvis h*n hadde lyst, hvorfor ikke?

(rent hypotetisk, seff.)

Studioet måtte betalt for undervisning med egen tutor, men det tror jeg sikekrt er ganske standard når det gjelder barn på filmset.

Endret av Caramba
Skrevet

Ta det fra en som bor i USA, det er ikke slik det skjer ;)

How does it happen then? Hvor i usa bor du?

Gjest Michelle82
Skrevet

Det er jo bare å lese TMZ så ser en hvor bra det farer med mange barne stjerner. :gjeiper:

Så det hadde vært helt uaktuellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...