AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Samboende mann her. Jeg får bare sterkere og sterkere fantasier om å ha sex med en sexy mann. Bør jeg prøve dette ut for å finne ut om jeg liker det like godt i virkeligheten? Fortelle fruen det?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Hvis du ikke har barn - kom deg ut av forholdet og inn i gaydome Lykke til ! 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 De kommer ikke til å bli svakere. Snakker av erfaring her. Prøvde det ut og fant ut at det bare var en fantasti. Fortalte dama og er fortsatt i samme forhold. Lykke til!
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Fortelle fruen det? Ja, men kun om du har en følelse av at hun aksepterer det. Har du ikke det er det på høy tid å grave litt i hennes toleranserepertoir.
Mann-87 Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Spør heller om tilatelse enn tilgivelse. Men som MikeW sier, prøv å finn ut hennes tanker rundt det, uten å si at du vil. Jeg er åpen med samboeren min om de samme fantasiene.
Mb26 Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 dame her! hvis kjæresten min hadde fortalt meg noe sånt så hadde jeg reagert med og spørre han om hvor mye han har lyst og prøve ut disse fantasiene, så hadde jeg latt ham gjøre det du burde fortelle samboeren din, jeg tror det går bra :-) lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå