Gjest HollyDolly Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 jeg skal på teater i morga kl 1. sa i mailen star det Billettene kan hentes på følgende steder: Børsen/Arbeideren alle hverdager 09-15 og lørdag 11-15 Ålesundkinoene alle dager 17-20 Parken kulturhus åpent 1 time før forestilling forestillingen blir på arbeideren. sa man kan vel hente den der? førdy så star det opningstid, fleire som skal som forstor ditta litt betre en jeg?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 sa i mailen star det Billettene kan hentes på følgende steder: Børsen/Arbeideren alle hverdager 09-15 og lørdag 11-15 Ålesundkinoene alle dager 17-20 Er søndag en hverdag? Nei. Er søndag en lørdag? Nei. Dermed må du altså gå til Ålesundkinoene.
Gjest HollyDolly Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Er søndag en hverdag? Nei. Er søndag en lørdag? Nei. Dermed må du altså gå til Ålesundkinoene. trur du at jeg er dum, ser det godt jeg .. MEN nar forestillingen er pa arbeideren blir jeg litt forrvirra jeg. vi ville gjerne være på arbeoderen en time før, har en gutt som er syk i beina sine, og en liten 4 aring som gar ikkje så fort, veit ikkje hvor langt kulturhus er frå arbeideren. Alesund kinu etter 17, forrestillingen er kl 13
Mayami Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Tror det går an å hente på arbeideren inntil en halv time før forestilling. Sikkert lurt å være tidlig ute ja, MASSE folk!! Men kjempebra forestilling - gled dere!!
Gjest HollyDolly Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Tror det går an å hente på arbeideren inntil en halv time før forestilling. Sikkert lurt å være tidlig ute ja, MASSE folk!! Men kjempebra forestilling - gled dere!! Tusen takk før svaret ditt . skulle trodd det med, men ble veldig usikker fra den mailen her.. vi gleder oss masse, første gang min 4 aring skal på teater, det blir sta !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå