Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hvilken merke av hjemmehårfarge er du mest fornøyd med? Har du da kun glansvask, mini color eller permanent farge? Skal farge opp håret igjen men glemmer alltid hva jeg kjøpte sist og var fornøyd med, så trenger et lite innspill på merker. Kanskje jeg burde vurdere å ta vare på esken en stund
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 du sier ikke noe om hvilken farge, så svarer litt forskjellig jeg. jeg bleker håret nå (har lyst naturlig også), så blir jo litt annet. men jeg skal aldri bruke polly blond eller noe slikt igjen, blir gult å må farges "hundre" ganger for å få det riktig, selv om jeg bare tar etterveksten. nå bruker jeg depend bleking, den som bleker 2-4 nyanser tror jeg det var. når jeg farget håret mørkt, brukte jeg den cappuccino fra garnie, å var i grunn fornøyd med den. gav fin farge. eneste som var litt dumt, var at den ble litt fort blass over tid, å gav meg et grønnskjær etterhvert, men det er nok pga jeg egentlig har lyst hår, så det skinner litt igjennom etterhvert. dessuten følte jeg den ble litt mørk for meg, var liksom ikke.. meg. :gjeiper: godt tips som jeg gjorde når jeg fant en farge jeg var fornøyd med: ta bilde av pakka og navnet, så har du det til nestegang. lykke til!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Takk. Jeg har endt opp med grønt hår tidligere og vil helst unngå dette. Men aner jo ikke om det var pga fargen, merket eller håret mitt :gjeiper: Men nå er alle slitte tupper klippet vekk, så da er vel sjangsen mindre for grønnskjær får jeg håpe. Min naturlige farge er gyllen/rødblond men jeg liker å farge det litt mørkere karamell på vinteren. Og så er jeg usikker på om jeg skal bruke en permanent farge eller bare mini-color. Valgets kvaler :gjeiper:
Tropic Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Nå bruker jeg denne hårfargen: http://www.lorealparis.com.au/hair-colour/all-over-color/casting-creme-gloss/700-dark-blonde.aspx Er fornøyd med den! Den beste jeg har brukt er denne: http://www.lorealparis.com.au/hair-colour/all-over-color/excell-10-/70-dark-blonde.aspx Men den finner jeg dessverre ikke lengre
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Hmm kanskje jeg skal prøve meg på Casting Nougat. Den likte jeg. Og jeg tror jeg har hatt gode resultater med Casting før Skal være flink å huske til neste gang nå.
-Turtle Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Jeg farger håret på jobb (frisørsalong), så jeg bruker wella koleston i etterveksten, og wella color touch i lengdene Color touch fåes kjøpt som hjemmefarge også..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Det ble Casting Caramelle og jeg har vært flink å klippe av fargenummeret fra esken. Nå er det bare å vente til håret et tørt så jeg får se hvordan fargen funker.
Orchideae Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Jeg striper håret, men bruker da blekingen fra H&M. Fornøyd med den.
-Turtle Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Grunnen til at håret blir grønt er fordi dere velger en kald farge. Er håret veldig lyst, må det forpigmenteres, eller man må bruke en varm farge
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Grunnen til at håret blir grønt er fordi dere velger en kald farge. Er håret veldig lyst, må det forpigmenteres, eller man må bruke en varm farge Det er ikke min erfaring, da jeg bare velger varme farger. Honning, karamell ol. Men jeg har merket at sommerslitte tupper kan bli grønne. Og så tror jeg vannet her i dusjen har mye å si... i perioder er det mye klor her.
Minya Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Jeg bruker Live Color XXL, men det er bare fordi de har den beste svartfargen. Foretrekker en litt blå farge uten at den ser blå ut, da den svartfargen ser svartere ut enn alle andre jeg har prøvd. De aller fleste merkene har "natursvart" og den blir litt for brun etter min smak. Bruker også Deep Red i samme serien hvis jeg føler for å eksperimentere litt. H/M har en del billige hårfarger som er helt ok, men fader litt tidligere enn de dyrere merkene. Gjorde tabben å velge Midnight Sky der engang. Yay, blått hår XD
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 Ikke bruk metallfil Få i deg nok B-vitaminer For meg har det hjulpet med kiselsyre Bruk negleolje etter dusj, jeg liker dr. Hauska sin. Smør negler og neglebånd med en fet og krem når man legger seg om kvelden, jeg bruker Glycinello Ha alltid med deg negleklipper og neglefil så du kan fjerne hakk ol. Bruk poleringsfil. Aldri skrap under neglene.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 Oops, feil tråd... hvordan skjedde det? sorry..
Wonders Skrevet 17. desember 2011 #14 Skrevet 17. desember 2011 Garnier Nutriss med bilde av Vendela på, før så den slik ut http://4.bp.blogspot.com/_NwQtJRkWjdo/TQ4xyyBBxJI/AAAAAAAAGdo/UuKoFGUzXH4/s1600/Garnier-Nutrisse-Creme-Camo.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå