Gjest Emera Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har akkurat bestilt time til sterilisering og øremerking av Mathilde-pus. Men jeg glemte å spørre hva det koster. Noen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Tror jeg betalte 1500,- for sterilisering (mulig det var mer også). Øremerking vet jeg ikke hva koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Koster ca 1700,- for sterilisering og øremerking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. desember 2003 #4 Del Skrevet 17. desember 2003 Tusen takk! Da er jeg spart for et sjokk i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #5 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi betalte "bare" 1000 kr for sterilisering. Syns det var dyrt da men, hører jo at det er enda dyrer andre plasser. Vet om andre som kommer ned i en 500 kr, det er hos privat kliniker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 20. desember 2003 #6 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Hvordan har det gått med pusen din da? Vår lille pike ble kastrert og øremerket samtidig, og det kostet oss 1000 kroner. Verdt det mener vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 20. desember 2003 #7 Del Skrevet 20. desember 2003 Synes å huske at vi betalte 1200,- for sterilisering av pus (men dette er kanskje gammelt nytt for deg nå??) Åssen går det med pusen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. desember 2003 #8 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei, igjen! Pusen ble sterilisert på torsdag. Hun var temmelig utafor den kvelden, stakkars liten. Hun hoppet med stort mot ut av buret da vi kom hjem, og sjanglet avgårde på "rumba-ben" før hun deiset i gulvet! Vi måtte smile litt da... Så lå hun rett ut på sofaen og stirret rett ut i luften med store pupiller resten av kvelden. Ørene var helt grønne etter tatoveringen... Morgenen etter var hun mer sitt kosete gamle jeg igjen, og det var godt å se! Og nå er hun helt bra igjen. Slikker seg mye på operasjonssåret og har prøvd å bite bort stingene, men det ga hun fort opp. Nå må hun holdes innendørs i ti dager, til stingene skal tas. Arme Mathilde-pus, hun skjønner ikke hvorfor hun ikke får gå ut... Det kostet 1400 kroner for alt på den dyreklinikken vi var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 20. desember 2003 #9 Del Skrevet 20. desember 2003 Er ikke lurt å la katten få lov å slikke på det da! Vi fikk streng beskjed om at det måtte ikke katten gjør, fordi de da kunne det bli betenelse. Vi måtte ha noe over også rense vær 3 dag. Kanskje forskjellig i dra dyrlege? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. desember 2003 #10 Del Skrevet 20. desember 2003 Var ikke noe snakk om det hos vår dyrlege, nei. Jeg tenkte på det selv, men siden de ikke nevnte det spesielt, så valgte vi bare å følge rådene vi fikk da vi hentet henne. Men jeg syntes altså det var litt rart at de ikke sa noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå