AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 jeg blir rød og får varmeutslett i ansikt/hals når jeg stresses. Kan denne kremen dekke det?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Clinique er et grusomt merke. Jeg endte opp med kviser i HELE ansiktet, og jeg ble ekstremt blank i hudet. Ville ha boikottet det hvis jeg var deg, for å være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Clinique er et grusomt merke. Jeg endte opp med kviser i HELE ansiktet, og jeg ble ekstremt blank i hudet. Ville ha boikottet det hvis jeg var deg, for å være ærlig. ja men jeg sliter som sagt med rødhet i ansiktet, så da er jeg villig til å prøve. Spør derfor om noen som vet om denne kremen fungerer på rødhet slik de reklamerer for? ts
NoName11 Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Clinique er et grusomt merke. Jeg endte opp med kviser i HELE ansiktet, og jeg ble ekstremt blank i hudet. Ville ha boikottet det hvis jeg var deg, for å være ærlig. Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Clinique
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Prøvde kremen som heter noe som Redness soulution eller noe. Funka IKKE.
apekatt Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Clinique er et grusomt merke. Jeg endte opp med kviser i HELE ansiktet, og jeg ble ekstremt blank i hudet. Ville ha boikottet det hvis jeg var deg, for å være ærlig. Enig! Det samme skjedde med meg og. Aldri mer bruk av Clinique! 2
Gjest BabyBlue Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Clinique er aldeles ikke bra for hud som sliter med rødhet og som på samme tid er sensitiv. Ingrediensene består som regel av alkohol og billige fyllestoffer, så det gjør bare vondt verre. Har prøvd det selv før, og det gjorde huden stram og tørr
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 noen andre kremer som hjelper mot rødhet som dere kan anbefale da?? trenger sårt noen tips, for er så lei av at jeg blir knall rød når jeg stresser. ts
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Redness relief serien vet jeg har hjulpet endel mennesker, og bare fordi det er Clinique betyr ikke det at den serien er like fæl som 3-step. Det beste derimot, er å få bygget opp et hudpleieprogram hos hudpleier for å forsterke huden din. Eller grønn concealer der du får utslettene og foundations over der igjen.
Coco Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Sliter med de samme problemene og har veldig dårlig erfaring med clinique redness relief serien. Den gjorde bare vondt verre. Tilsvarende serie fra Vichy har fungert veldig fint for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå