AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hei! Jeg er heeeelt into Instagram nå, og lurer på om flere her har det? For dere som ikke vet hva det er, så er det en app. I så fall, hva heter dere?(hvis dere vil fortelle det, da) I tillegg lurer jeg på om dere har noen bra bilderedigeringsapper dere kan anbefale? Jeg har det meste, men jeg ser at mange får til å skrive med bokstaver på bildet med mange ulike fine skriftformer, vet dere hvilken app dette kan være? Ellers, har dere noen tips og triks? :D
sweetharth <3 Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 jaaaa . OG jeg elsker den? hvilken flere bilderedigeringsprogram har u på mobilen
-Jiinxs- Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Jeg bruker et som heter SketchBook Mobile (SBM).
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Elsker IG Bruker mest DynamicLight når jeg redigerer. Legger ikke ut så veldig mange bilder på IG, siden jeg sjeldent tar bilde med iPhonen, men det hender. (jaja, jeg vet jeg kan legge ut bilder tatt med fotoapparatet, men det gidder jeg ikke) Veldig morsomt å se alle andres bilder Jeg heter Ninhursag på IG forresten
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Tar opp igjen denne, jeg! Flere som har andre programmer de bruker for å redigere? Jeg bruker bare instagramfilterene og Instant110, men kunne vært interresant å prøve noe mer spennende. Brukernavnet mitt er anneebe, og alle som vil kan følge meg. Da blir jeg glad :- D
HedvigR Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Brukernavnet mitt er hedvigrok dessverre ingen tips til fancy program.
Gjest Tigress Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Eg brukar Instagram, Camera 360, Plxr-o-matic, Retro Camera, Little Photo og truleg eit par til. Har så dilla at eg må kjøpe ny telefon, den gamle heng ikkje med i svingane lenger...
Fysikeren Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Har ikke lyst til å dele den i full offentlighet her dessverre, men hvis det på død å liv er noen som vil ha tak i den så får de sende en PM Bare en liten heads up, er ikke veldig mye interessant der! Endret 21. juni 2012 av Fysikeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå