Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har prøvd å bli gravide en stund nå. Jeg sluttet på p-piller i september 2010, ble gravid i november men mistet i januar. Fikk mensen tilbake i april, og så ingenting før i juni. Siden da har den vært ganske stabil ( 27- 35 dager mellom hver mens). Blir så skuffa hver måned når tante rød kommer på besøk. Føler alle rundt meg blir gravide og begynner å bli deppa. Mannen min tar prøver å trøste meg og sier det skjer når det skjer og at vi ikke har det travelt, men jeg merker han blir skuffa han også. Jeg tenker litt på å bestille time hos legen, men har hørt at man ikke får utredning før det har gått ett år. Når tid er det gått ett år for meg? Usikker på om det blir september 2010, april eller juni i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du kan bestille time nå jeg er jo desember så da er du midt i mellom :) lykke til

Skrevet

Vi er i nesten samme situasjon. Har ikke mistet, men har prøvd å bli gravide i ca. 1 år nå. Har vært og tatt blodprøver av meg og sædprøve av mannen. Så nå venter jeg på time hos gynekolog i romjulen for å få vite videre plan.

Kjenner det er veldig tungt at det ikke klaffer. Alle i vår omgangskrets har barn og mange er også gravide med nr. 2 for tiden.

Jeg merker jeg skygger unna å være sammen med de for jeg rett og slett misunnelig og lei meg på samme tid fordi det ikke skjer noe hos oss.

Hele tiden kommer det spm. om ikke VI skal ha barn snart. Kjenner jeg blir så irritert.

Du burde bare oppsøke lege så fort som mulig for det er lange ventetider rundt omkring! En måned eller to fra eller til gjør ikke noe.

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...