Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 jeg sliter så fælt! jeg og minn mann har nettopp forlovet oss og er på utkikk etter leielighet! problemet er bare det at jeg styrer hans liv! jeg kan ikke leve uten han og ettersom vi enda ikke har flyttet sammen men lever hver for oss må jeg se han hver dag! dersom han vil gå ut med venna sine irriterer det meg og jeg vil helst være med, men egentlig vil jeg ikke det heller! jeg vet det kan irritere dem! men det ender som regel med at jeg sutrere meg til jeg får viljen min og han blir med meg isteden! han finner på unnskyldninger og blir heller med meg! dette får jeg dårlig samvittighet av etterpå! men når det står på som værst er jeg utrolig så irritert! men jeg kan ikke klare å skjerpe meg og han lar meg alltid få viljen min! han er min og jeg kan ikke dele han med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 Han kommer ikke til å holde ut lenge med slike kjerringfakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Unnskyld meg, men stakkars mann!!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #4 Del Skrevet 19. mai 2002 han har holdt ut 6 år nå! og vi er forlovet!problemet var jo også det at han godtok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yatzy Skrevet 19. mai 2002 #5 Del Skrevet 19. mai 2002 Du ser ut til at du har akseptert at det er slik. Må du det? Hva med å prøve - om enn med små skritt? Finn på noe på egen hånd en kveld. Et par timer, kanskje til å begynne med. Gå på kino (ja - alene om så er), besøk familien din, men gjør noe sånn at du tenker på noe annet enn hva din forlovede gjør. Ikke krev for mye av deg selv til å begynne med. Du kan heller utvide etter hvert som du føler deg trygg nok til det. Personlig frihet er utrolig viktig for mennesker. Et forhold bør være bygget på respekt og tillit, noe som tillater personlig frihet. Og du - det ER du som bestemmer hva du selv skal gjøre. Du klarer det om du må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 20. mai 2002 #6 Del Skrevet 20. mai 2002 Hva med å finne ut årsaken til at du sliter med disse problemene? Og så jobbe sakte men sikkert til du har løst opp i det? Det kommer til å ta tid og krfter, men det er det vel verdt? Se for deg et liv som ikke er sånn. Se for deg hvordan du ødelegger begges muligheter til å ha det bra nå. Og oppsøk faghjelp hvis du ikke klarer å løse dette alene (og det har vært vanskelig å gjøre noe med dette de siste 6 årene, så det tyder vel på at det ikke er så lett å bale med dette alene?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #7 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei Tror vi trygt kan slå fast at hans venner hater deg og har god grunn til det. Du er manupilativ og kontrollerende: Søk hjelp før du ødelegger folk i rundt deg helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 20. mai 2002 #8 Del Skrevet 20. mai 2002 Er dette innlegget virkelig ment seriøst ??? Hvis SÅ er tilfelle her, da må du finne noen som kan hjelpe deg ut av dette maktbehovet som du tydeligvis har !!! Er du alvorlig eller hva ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #9 Del Skrevet 20. mai 2002 ja venus jeg er gravalvorlig... jeg kan sitte å gråte i timesvis over dette!og den meldingen hjalp ikke stort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå