Gå til innhold

julegaver til kollegaer


Gjest Maria_Marihøne

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Jeg hadde tenkt å kjøpe en liten til jentene jeg jobber sammen med. Men jeg aaaaaner ikke hva det skal være. Det må være det samme til alle sammen, og det passe for jenter/kvinner i alle aldre.

Og så kan det ikke være så dyrt, tenkte kanskje 50-70 kr. Men allikevel være fint.

Noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ekstra god kaffe til mine kollegaer.

I fjor fikk jeg ei lykt med telys i. Det var veldig koselig. Det var i grunnen den eneste overraskende gaven jeg fikk, så det var nok derfor jeg satte så pris på den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt lykter til 20 kr på nille, og et kubbelys inni der trenger ikke å koste all verden, kanskje 25 kr til :) Da har du alt en fin gave :)

Jeg hadde blitt glad for en liten ting, trenger ikke å være stor.

Forslag:

En liten bodylotion/håndkrem + en marsipangris :)

Twistpose + en pynteglassengel (30kr på nille).

Et par gode sokker. (merinoull på cubus)

På plantasjen har de fine hjerte-krittavler som man kan henge opp til 20 kr. Det + en liten blomst (mange julestjerner til 20 kr også).

Det er egentlig ikke så vanskelig å finne på noe:) Tipper de blir glade bare fordi du tenker på dem, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et nydelig lite juletre i glass (ca 12 cm. høyt) på nille (!!) til julekalenderen på jobben. Hun som fikk det ble kjempefornøyd, og kan vel aldri tenke seg at treet kostet ca. femogtredve kroner. Hi-hi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...