Gå til innhold

gammel eks flytter inn i nabolaget :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

gammel eks m familie har flyttet inn i nabolaget og gjett om jeg er fornøyd :sur:

Ja det er minst hundre år siden vi var sammen, og ja det er ingen sure miner what so ever, men faen i en så stor by, må man nødvendigvis flytte fra andre siden av byen og hit?

vil ha fred..

eller skal jeg begynne å luske rundt der de bor og si bø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Hver kveld lusker du rundt i hagen demes. Men en skummel maske. Skrem vettet av ungene så skal du se de flytter fort igjen.

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Gjem en slik eni oppkjørselen deres et sted, slik at den begynner å synge hver gang noen går forbi. Da blir du i det minste underholdt. :fnise:

Skrevet

:skratte:

Hver kveld lusker du rundt i hagen demes. Men en skummel maske. Skrem vettet av ungene så skal du se de flytter fort igjen.

hehe.. det frister, det må jeg si..

Gjest SemperFi
Skrevet

Tror jeg skal la vær å skrive hva jeg egentlig mener. Men hva får deg til å tro at han vet at du bor der?

Skrevet

Er ikke du relativt voksen med barn og greier?

Kanskje på tide å komme over gamle ekser og hvem som har rett på hvilket nabolag?

:filer: :filer:

• Liker 1
Skrevet

gammel eks m familie har flyttet inn i nabolaget og gjett om jeg er fornøyd :sur:

Ja det er minst hundre år siden vi var sammen, og ja det er ingen sure miner what so ever, men faen i en så stor by, må man nødvendigvis flytte fra andre siden av byen og hit?

vil ha fred..

eller skal jeg begynne å luske rundt der de bor og si bø?

Tviler på at han bryr seg om du bor der, og den holdningen synes jeg du selv bør adoptere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...