Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

herregud de first price greiene er jo spam....

ALDRI smør noe på huden som inneholder mineraloljer og lanolin

Riktig. Og de som anbefaler A-krem burde fått :balltre:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å søke litt etter den first price-hudkremen for å sjekke ingredienser jeg, men finner jo ingenting....

Greit jeg ikke var den eneste som ble litt nysgjerrig da...

Skrevet

Riktig. Og de som anbefaler A-krem burde fått :balltre:

For oss som har tørr hud er A-krem en veldig bra hudkrem, men den anbefales ikke for de som plages med kviser.

• Liker 1
Skrevet

For oss som har tørr hud er A-krem en veldig bra hudkrem, men den anbefales ikke for de som plages med kviser.

Nei, den er ikke en bra krem for noen.

• Liker 2
Skrevet

Nei, den er ikke en bra krem for noen.

Hvorfor er du så påståelig?

Den er bra for meg. Jeg kjenner flere som bruker A-krem. De har nydelig hud. :)

Selv om du ikke liker den, kan vel andre like den?

Skrevet

Hvorfor er du så påståelig?

Den er bra for meg. Jeg kjenner flere som bruker A-krem. De har nydelig hud. :)

Selv om du ikke liker den, kan vel andre like den?

Fordi jeg har lest ingredienslisten. Det er flust av ting der som ikke er bra for noen.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har lest ingredienslisten. Det er flust av ting der som ikke er bra for noen.

A-krem har flere naturlige ingredienser enn mange andre dyrere hudkremer. Mange andre kremer har flere kjemiske tilsetningstoffer.

A-krem har blitt brukt i over 50 år, og det har blitt gjort mye forskning på den.

Du kan lese mer om A-krem her: http://www.naturligvalg.no/subdet1.htm

Jeg har en mistanke om at konkurrenter i bransjen sprer rykter om den nettopp fordi den er en stor konkurrent til dyrere kremer. Mitt råd til deg er å prøve den selv hvis du har tørr hud. Først når du har prøvd den er du i stand til å vurdere om den er en god eller dårlig krem for deg.

Skrevet

A-krem har flere naturlige ingredienser enn mange andre dyrere hudkremer. Mange andre kremer har flere kjemiske tilsetningstoffer.

Jeg har en mistanke om at konkurrenter i bransjen sprer rykter om den nettopp fordi den er en stor konkurrent til dyrere kremer. Mitt råd til deg er å prøve den selv hvis du har tørr hud. Først når du har prøvd den er du i stand til å vurdere om den er en god eller dårlig krem for deg.

Jeg har tørr hud selv og har prøvd den selv. Det er den verste dritten jeg har vært borti. Jeg hovnet opp i hele ansiktet og all huden flasset at. Det er under enhver kritikk at den dritten anbefales til små barn (og andre) med eksem!

Det at andre kremer har flere kjemiske tilsetningsstoffer skal være et argument for å bruke A-krem? Ser du ikke selv hvor vanvittig dumt dette er?

Jeg er bare en privatperson, men du høres ut som en som jobber for A-krem. Siden du linker til er laget av produsenten selv, så den har ingen troverdighet!

• Liker 1
Skrevet

Hudkremen Pureness fra Shiseido er veldig bra :) Men nå bruker jeg noe helt annet. Er en sånn grønn krem-ish greie fra et merke som heter Haccer, og den er helt fantastisk. Trekker kjempefort inn i huden også hjelper den mot akne og andre urenheter.

Er bare naturlige greier i den visstnok.. I'm blessed :)

Skrevet

Jeg er bare en privatperson, men du høres ut som en som jobber for A-krem. Siden du linker til er laget av produsenten selv, så den har ingen troverdighet!

Nei, jeg jobber ikke for A-krem. Jeg synes bare kremen er god for huden min, og ønsket å tilbakevise dine påstander. God natt! :)

Skrevet

Nei, jeg jobber ikke for A-krem. Jeg synes bare kremen er god for huden min, og ønsket å tilbakevise dine påstander. God natt! :)

Men det greide du altså ikke. Tips til neste gang: uavhengig kilde!

• Liker 1
Skrevet

A-creme og A-krem er helt forskjellig. A-krem er apotekets versjon av den tradisjonelle og gamle kremen. For søsteren min med tørr hud, så er A-creme det eneste som funker for henne. Jeg med kvisehud ville nok ikke brukt den.

Skrevet

A-creme og A-krem er helt forskjellig. A-krem er apotekets versjon av den tradisjonelle og gamle kremen. For søsteren min med tørr hud, så er A-creme det eneste som funker for henne. Jeg med kvisehud ville nok ikke brukt den.

Ok, da har jeg skrevet feil over her. Jeg visste ikke at det var en A-krem og en A-creme. Da heter den altså A-creme den jeg bruker som er bra for tørr hud. Takk for oppklaringen! :)

Skrevet

Det er altså A-creme jeg mener er vanvittig dårlig, ikke apotekets!

Skrevet

Men det greide du altså ikke. Tips til neste gang: uavhengig kilde!

Her er en annen tråd fra kvinneguiden som viser at mange er fornøyde med A-creme.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=340470

Det kan godt hende at kremen ikke passet for deg. Poenget mitt er at den likevel kan passe for andre.

• Liker 1
Skrevet

Her er en annen tråd fra kvinneguiden som viser at mange er fornøyde med A-creme.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=340470

Det kan godt hende at kremen ikke passet for deg. Poenget mitt er at den likevel kan passe for andre.

Den passet ikke for meg, nei. Jeg har likevel rett til å mene at dersom folk at hadde litt mer greie på hudpleie og visst hva denne kremen inneholder, så er det ingen som hadde brukt den.

Det er mange som er fornøyde med margarin også, det betyr ikke at det er et bra produkt.

• Liker 1
Gjest Helt anonym
Skrevet

Jeg (som startet tråden her) ønsker en krem med spf og det har ikke a-krem.

Tenker enten priori eller matis med dermalogica super sensitive under.

Hva er det beste alternativet?

dette er ikke for å sole seg med, men for "daglig" fri radikaler beskyttelse : -)

Skrevet

priori coffeyberry greia, eller md formulation moisture defense antioxidant (...) spf 20 :) sistnevnte er desverre tatt bort fra markede for en stund men kommer tilbake ;) Når vet jeg ikke..

Gjest Helt anonym
Skrevet

Da vurderer jeg litt coffeberry : -)

Men hva med å bruke super sensitive under matis dagkrem? Eller blir det litt for mye på huden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...