Gjest Helt anonym Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Er på jakt etter en ny hudkrem. Vurderer litt sheer moisture fra dermalogica, den uten farge, men med spf 15 eller evt matis delicate. Men kan jeg blande produkter som ikke er fra samme merke eller "ødelegger" det en sensitiv hud? Det ideelle hadde vært en fuktighetskrem med spf 15 for sensitiv hud. Grunnen til at jeg ønsker spf er pga å beskytte huden mot stråling. Føler at solkrem som er seperat fra en dagkrem gjør huden min så blank, men vurderer litt om jeg skal ha dermalogica super sensitive faceblock under matis dagkrem.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 First Price sin er dødsbra. Veldig mange her inne sverger til den. Ellers er Euroshopper sin ganske god, fåes på Rimi. Billige, men mye bedre enn mange av de dyre "luksus"kremene, som egentlig ikke oser luksus i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 First Price sin er dødsbra. Veldig mange her inne sverger til den. Ellers er Euroshopper sin ganske god, fåes på Rimi. Billige, men mye bedre enn mange av de dyre "luksus"kremene, som egentlig ikke oser luksus i det hele tatt. Må si meg HELT enig. Fikk suuuper glowing hud av den fra First Price, masse fukt og hudpleier min forstod ingenting.. Har ingen problemer med huden min i dag, selv om den var veldig sensitiv før. Huden min glinser aldri lengre(og min var helt ille altså), og aldri tørre partier i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Takk for tips, men skulle absolutt ha hatt en med spf : -) Tenker veldig nøye på sheer tint fra dermalogica. Noen som har erfaringer med denne? Ser at av ingredienser inneholder den fra valnøtt frø, (er allergisk mot vallnøtter å spise) så litt redd for å utsette huden min for noe.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Takk for tips, men skulle absolutt ha hatt en med spf : -) Tenker veldig nøye på sheer tint fra dermalogica. Noen som har erfaringer med denne? Ser at av ingredienser inneholder den fra valnøtt frø, (er allergisk mot vallnøtter å spise) så litt redd for å utsette huden min for noe. Da ville jeg holdt meg unna, av egen erfaring...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Takk for tips, men skulle absolutt ha hatt en med spf : -) Tenker veldig nøye på sheer tint fra dermalogica. Noen som har erfaringer med denne? Ser at av ingredienser inneholder den fra valnøtt frø, (er allergisk mot vallnøtter å spise) så litt redd for å utsette huden min for noe. First Price sin har SPF. Hvis du leser nøye på tuben er det typ 20 SPF. Verdens beste hudkrem:) dufter nydelig også for den saks skyld. Marsipan
challenger Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Herbal day creme spf 15 fra Ole Henriksen
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 First Price sin glowing skin er fantastisk. Gir masse fukt =)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Har First Price hudkrem? Oi, har jeg aldri sett før... hvordan er den på uren hud? En krem jeg kan anbefale er Manuka natural vitamin E dagkrem fra manukanorge.no. Min sensitive hud er veldig glad i den iallefall. Tror dessverre ikke at den inneholder spf, men den har visstnok ingredienser som skal være med på å beskytte huden mot stråling og frie radikaler.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Har First Price hudkrem? Oi, har jeg aldri sett før... hvordan er den på uren hud? En krem jeg kan anbefale er Manuka natural vitamin E dagkrem fra manukanorge.no. Min sensitive hud er veldig glad i den iallefall. Tror dessverre ikke at den inneholder spf, men den har visstnok ingredienser som skal være med på å beskytte huden mot stråling og frie radikaler. Jeg fikk MYE mindre sorte prikker.. Og jeg var seriøst HARDT plaget. Har nesten aldri kviser lenger. Har en del venninner som bruker den, og som også er storfornøyd. Det er jo et litt "enkelt" merke, men supert hudpleieprodukt altså. Glinser aldri lenger heller. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 FirstPrice sin er helt syyyyk:)huden min har aldri sett bedre ut :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 Hva med f.eks matis som dagkrem og nattkrem, men hva skal jeg evt bruke som spf under? Tenker og litt på evt priori.
Gjest Helt anonym Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Har f.eks prøvd city protect over, men det gjorde meg veldig blank. Tenker og å prøve dermalogica super sensitive, kanskje som et serum under min vanlige dagkrem.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #17 Skrevet 11. desember 2011 Merkelig så mye bombadering det ble av FP krem her da på kort tid, som jeg aldri har hørt om en gang. Ganske suspekt siden jeg leser veldig mye av forumet. Jeg har sensitiv hud, og blanding av merker har ikke vært noe negativt på min hud. Heller positivt. 2
js23 Skrevet 11. desember 2011 #18 Skrevet 11. desember 2011 Nå ble jeg nysgjerrig. Mener dere First Price som i matbutikk-merket? Hvilke butikker er det som har First Price-krem? Bunnpris for eksempel? Misforstår jeg helt eller er det dette merket dere mener på??=)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #19 Skrevet 11. desember 2011 herregud de first price greiene er jo spam.... ALDRI smør noe på huden som inneholder mineraloljer og lanolin 6
js23 Skrevet 11. desember 2011 #20 Skrevet 11. desember 2011 (endret) begynte å Lure ja... Endret 11. desember 2011 av js23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå