Gjest anonym nå Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Har lest så mye om cellulitter...Men det er jo slike små "smilehull" i huden. Jeg har lurt på om det er cellulitter jeg har, men det er ikke "smilehull"! Jeg har mer sånn "rynker" på sidene av rumpeballene, og litt øverst på lårene. Når jeg strammer rumpa derimot, så ser det ut som det er cellulitter. Hva er disse rynkene for noe da?? Blir faktisk kvalm av meg selv, jeg som alltid bruker å være så glatt og myk! :o :o Jeg er normalt slank, trener 3-4 ganger i uka, og er ellers meget fast i fisken... Noen med samme problem? Hva er det som hjelper?? Utenom å drikke masse vann, trene mer osv...Jeg trener nemlig nok! Hilsen lille rynkete meg i begynnelsen av 20-åra.
Gjest anonym nå Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Nei, det er ikke strekkmerker, men små rynker...Hvis jeg drar de ut, så flir huden glatt liksom...
Tirill Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 kanskje det er fett-valker? Strekkmerker var det første jeg tenkte på også.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 strekkmerker tenkte jeg også.. Høres akkurat ut som meg nemlig. Men mine strekkmerker er helt annerledes enn de på bildet altså. Kan vel se forskjellige ut.
Musemor Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Tror nok dessverre det er cellulitter! Har samme problem selv Er det forresten noen som har tips om hvordan man kan redusere dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå