Gjest ms_kwang Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Visste ikke hvor denne kunne gå, så la den inn på generell debatt da. Nå er det slik at siden alt har gått rett vest i Oslo, så må jeg "hjem" igjen, selvom Tromsø ikke akkurat er "hjem" så nekter jeg å dra lengre nord enn det Jeg har iallefall familie der da, siden de flyttet for noen år siden til Tromsø. Så det er jo ikke akkurat ille.. MEN Hva kan man gjøre i tromsø?? Jeg har INGEN venner der lengre fordi alle er flyttet sørpå.. (og noen har forflyttet seg enda lengre nord..) Jeg har bodd i så stooore byer de siste 3-4 årene at jeg seriøst sitter med angst for å faktisk flytte nordpå..I MORGEN Jeg ser for meg en bitteliten by, hvor det ikke finnes NOE å gjøre. Jeg er 23. Det eneste jeg kunne gjort er å henge på blårock hver mandag & helg, for å bli kjent med nye folk, men trenger jeg virkelig å henge på uteplasser for å bli kjent med nye folk? >.> Hva annet er det å gjøre i Tromsø? Darklight er kanskje litt for gammel til nå.. Er det noen som vet om de enda har dansekurs oppe? jeg gruuuuuer meg!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Tromsø er jo ikke en liten by uten tilbud... I Tromsø er det mye å finne på...hva liker du? Kino? Biblioteket? Sport? Skøyter? Alpint? Langrenn? Bowling? Uteliv? Dansing? Museer? Søk litt rundt. Sjekk ut sidene til Nordlys, der står det hva som skjer i byen. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Er mange som driver med hest der..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Drikk til du glemmer av hvor du befinner deg. Det ser ut til å være det majoriteten her oppe gjør med fritiden sin.
Gjest ms_kwang Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Drikk til du glemmer av hvor du befinner deg. Det ser ut til å være det majoriteten her oppe gjør med fritiden sin. Inviter meg ut så jeg blir kjent med tromsø folk xDD Tror jeg skal starte å henge å slenge på Blå jeg o.o
Gjest ms_kwang Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 å herreguuuuu la akkurat merke til at jeg har skrevet Trømsø Skal jo være Tromsø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå