AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Noen over 20 her som har begynt 1 året på vgs på nytt? For ny utdanning altså. Hvordan er det? Er det lett å få seg venner som er noen år yngre enn deg? Trivdes du? Har funnet ut at det nesten er umulig å få seg en god jobb uten utdanning, så nå vurderer jeg skolebenken igjen. Takk for svar!
altflyter Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Så lenge du er litt sosial av deg, så er det så absolutt ikke noe problem:) Men du kan jo ta det som privatist? Om du går på en privatskole er gjennomsnittsalderen ofte litt høyere:)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Det blir fort dyrt bare det, veit du.. Har hatt alle eksamener, så tenkte bare å ta programfag. Er snakk om yrkesfag her TS
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 4 år er ikke merkbar forskjell, ser du bort fra oppførselen til folk og et par spørsmål om man kan kjøpe røyk og alkohol kanskje. Jeg ble venner med ei veldig sosial jente, og var med henne og noen av de hun kjente i matpausen. Hyggelig det, men et år der uten venner hadde jeg også klart helt fint. Er der for å lære uansett. Når du nærmer deg 30 kan det bli verre å få venner, 20 er ingen alder.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Ser nå at du skrev over 20, og ikke 20. Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå