Gå til innhold

155 stemmer

1. 1. Gjør du?

• Ja, (nesten) alle som har puss
      122
    • Nei, ingen
      4
    • Noen/av og til/kommer an på
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er velsignet med kvisefri hud, så har aldri hatt den problemstillingen.

Skrevet

Er velsignet med kvisefri hud, så har aldri hatt den problemstillingen.

Da er du heldig :)

Skrevet

Hvis de er sånn guggete hvite - ja. Vanlige røde - nei.

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjør jeg. Peller på det meste av nupper o.l. Desverre..

• Liker 1
Skrevet

Jeg også klemmer. Spesielt de som dunker og verker! :snurt: AUU

Skrevet

Kjæresten gjør det på meg innimellom :P

Skrevet

Ja, det gjør jeg, og har alltid gjort det. Følger en del av det HC har skrevet i guiden, og har aldri hatt problemer med dette eller fått arr.

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten gjør det på meg innimellom :P

Det var bare sært...

• Liker 3
Skrevet

Det var bare sært...

Tror faktisk dette er noenlunde normalt, har sett tråder om dette på KG før. Jeg gjør det på kjæresten min, jeg. :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke at folk ikke får arr etter klemming. Jeg klemmer aldri, men arret forblir der i flere flere måneder, så aldri i livet om jeg tar den sjansen uansett hvor stygt den modne kvisen skulle sett ut :P

• Liker 1
Skrevet

Tror faktisk dette er noenlunde normalt, har sett tråder om dette på KG før. Jeg gjør det på kjæresten min, jeg. :sjenert:

Da hadde jeg blitt jævlig såra :fnise:

Skrevet

Jaa, hvis de er hvite i midten så :sjenert:

(og jeg poppa kanskje noen på ryggen til eksen og....) Haha, så frista til å krysse av for AB, men skal la vær.

• Liker 1
Skrevet

Det fins faktisk folk som elsker å klemme andres kviser. Hadde en venninne som maste på alle. Jeg tror hun hadde kviseklemme fetisj :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan jeg klemmer ut kviser uten å få arr:

Jeg bruker knivbladet til en hobbykniv. Jeg har hørt at man også fint kan bruke nåler. Poenget er at den må være spiss og veldig tynn.

Jeg tar pekefinger og langefinger på hver side av kvisen og strammer huden. Så stikker jeg et lite hull med kniven. Legg kniven vekk etter dette!

Så klemmer jeg forsiktig på kvisa. Er det en stooor kvise, trykker jeg på selve kulen, ved siden av stikket. Er det en lite kvise, trykker jeg opp mot hullet.

Av og til kommer det litt av gangen, andre ganger kommer alt på en gang. Da skvetter man og ser en gulhvit flekk på speilet. :fnise:

Tørk bort pusset som er på huden din og fortsett å klem til det ikke kommer noe mer. Det er viktig å stoppe å klemme når det kun kommer væske eller begynner å komme blod! Tørk av og fortsett å tørke av den neste halvtimen ca. Hvis du glemmer å tørke av, så størkner væsken/blodet og da sitter man dårlig i det.

Når det har sluttet å væske/blø, kan du gjøre slik du pleier. Vaske huden, ta på fuktighetskrem, sminke, hva du ønsker.

Men det jeg pleier å gjøre, om huden nå har blitt veldig hoven rundt stikket, er å ta holde en isbit der. Det pleier å dempe hevelsen. Dette kan du for så vidt gjøre på andre hovne kviser også - et veldig godt tips. :)

Good to go. Jeg får ikke arr av denne metoden, men jeg får arr om jeg fortsetter å klemme lenge etter det har begynt å blø. Eller om jeg glemmer å tørke av væsken så det stivner, og jeg piller bort den størknede "rua".

Om noen vet om jeg gjør noe feil, gjerne korrekter meg. Men denne metoden funker fint på meg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg og :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan jeg klemmer ut kviser uten å få arr:

Jeg bruker knivbladet til en hobbykniv. Jeg har hørt at man også fint kan bruke nåler. Poenget er at den må være spiss og veldig tynn.

Jeg tar pekefinger og langefinger på hver side av kvisen og strammer huden. Så stikker jeg et lite hull med kniven. Legg kniven vekk etter dette!

Så klemmer jeg forsiktig på kvisa. Er det en stooor kvise, trykker jeg på selve kulen, ved siden av stikket. Er det en lite kvise, trykker jeg opp mot hullet.

Av og til kommer det litt av gangen, andre ganger kommer alt på en gang. Da skvetter man og ser en gulhvit flekk på speilet. :fnise:

Tørk bort pusset som er på huden din og fortsett å klem til det ikke kommer noe mer. Det er viktig å stoppe å klemme når det kun kommer væske eller begynner å komme blod! Tørk av og fortsett å tørke av den neste halvtimen ca. Hvis du glemmer å tørke av, så størkner væsken/blodet og da sitter man dårlig i det.

Når det har sluttet å væske/blø, kan du gjøre slik du pleier. Vaske huden, ta på fuktighetskrem, sminke, hva du ønsker.

Men det jeg pleier å gjøre, om huden nå har blitt veldig hoven rundt stikket, er å ta holde en isbit der. Det pleier å dempe hevelsen. Dette kan du for så vidt gjøre på andre hovne kviser også - et veldig godt tips. :)

Good to go. Jeg får ikke arr av denne metoden, men jeg får arr om jeg fortsetter å klemme lenge etter det har begynt å blø. Eller om jeg glemmer å tørke av væsken så det stivner, og jeg piller bort den størknede "rua".

Om noen vet om jeg gjør noe feil, gjerne korrekter meg. Men denne metoden funker fint på meg!

Samme her. Etterpå spiser jeg pusset. :)

• Liker 5
Skrevet

Ja, alltid, de få gangene jeg får det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, desverre er dette en av mine største uvaner :(

Jeg kan stå i opptil en halvtime forann speilet å klemme. Jeg glemmer meg helt bort.

Ikke er jeg flink til å gjøre det "riktig" heller.

Jeg har fullt av sorte prikker og mer enn nok å pille på. Uff...

Piller på kjæresten også :sjenert:

Har gjort det i mange år, og prøver å slutte/begrense meg.

Vanvittig at det skal være så vanskelig å slutte, sååå gøy er det jo tross alt ikke.

(Sorty, må bli AB på denne.. ikke en side av meg selv jeg er spesielt stolt av)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...