Mynona Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Når jeg er logget på Spotify har jeg en liste med Facebookvennene mine på høyre side. Jeg vil ikke ha noen kobling mellom Spotify og Facebook i det hele tatt. Hvordan får jeg bort denne??
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 For å unngå at sangene du hører på listes opp på Facebook så kan du i hvert fall skru på "Private session" ved å trykke på profilbildet/navnet ditt øverst til høyre i Spotify. Vet ikke hvordan du får fjernet koblingen til Facebook helt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Under "Preferances" (alternativer på norsk antar jeg), så kan du skru av koblingen til Facebook.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Inne i innstillingene på Spotify fjerner du haken for "Show what I listen to on Facebook".
Mynona Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2011 Ahh, takk! Nå er jeg disconnected. (viste ikke hva jeg hører på på face fra før, men syns ikke Spotufy har noe med hvem jeg er venner med - så jeg vil ikke koble alt mulig mot face...)
Frustrertpike Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Dessuten er det greit å ha sine guilty plessures for seg selv :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå