AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Vi er begge i begynnelsen av tjueårene. Han sier de søteste ting til meg (søta mi, vennen min, at jeg er den beste jenta i verden etc), og oppfører seg helt utrolig. Han sier at han vil ta ting sakte med meg (jeg har en bakgrunn med overgrep, og han vil ikke gjøre meg utrygg på ham). Han kysser meg både på kinnet og nakken. Vi er begge veldig flørtete, koser mye og har det helt herlig. Han overnatter her av og til, men rører meg absolutt ikke på noen seksuell måte. Også om natten ligger vi helt tett, bare koser og snakker. Jeg sa en gang for å sjekke reaksjonen hans "Jeg vil ikke ha følelser for noen, jeg!", da ble reaksjonen "Hvem prøver du å lure da, vennen?". Han sendte ofte meldinger hvor det stod at han var glad i meg, helt uten grunn. Men nå har det plutselig gått en tid uten at han har tatt kontakt? Jeg har skrevet litt til ham, men ikke masete. Det KAN ha noe med å gjøre de nye spillene som er kommet ut (han spiller jo både COD og Skyrim), men det er likevel frustrerende. Hvordan skal jeg tolke alt dette? En kompis av meg skrev til ham "Jeg tror hun begynner å bli glad i deg!" og da skrev han tilbake "Det tror jeg også :D". Jeg er helt lost. Jeg har aldri vært så usikker i hele mitt liv.. Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Et godt råd er å slutte å overtenke ting. Han kan da vel ikke kontakte deg 24/7 heller da 2
XxRinnuxX Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Snakk med han om det, at du blir litt sånn usikker når det går fra meldinger fra løse luften til ingenting. Og om du liker han, la han vite det Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Slutt å legge for mye i tolkingen. Snakk heller med ham og finn ut nøydaktig hva han føler.
Steinar40 Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hvordan skal jeg tolke alt dette? En kompis av meg skrev til ham "Jeg tror hun begynner å bli glad i deg!" og da skrev han tilbake "Det tror jeg også :D". Jeg er helt lost. Jeg har aldri vært så usikker i hele mitt liv.. Hva tror dere? Jeg tror at du bør ta det rolig og pent. Noe alle forsåvidt bør gjøre i en tidlig fase.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har det litt på samme måte som deg. Innert inne vet jeg at han liker meg, men så fort det kommer en bitteliten grunn til å tenke at han kanskje ikke gjør det, får jeg litt panikk. Det er så ufattelig slitsomt! Særlig fordi vi ikke ser hverandre så ofte. ..men jeg skal snakke med han om det neste gang vi ses. Må bare finne ut hvordan jeg skal legge det frem. Noen forslag? Er ikke sånn at jeg vil at vi skal bli sammen under samtalen, men bare vite litt hvor jeg har han. Er redd han skal bli lei av meg Det kan være veldig slitsomt i starten, særlig visst man går å overtenker ting som vi gjør
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Husk at han har et sosialt liv på siden av deg også. Du er en del av live hans, nå for øyeblikket. Men han har også familie og andre venner. Det er også Desember, studenter har eksamen og det er generelt veldig stressende hverdag.
Gjest KateW Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Du sier til ham at du ikke vil ha følelser for noen, for å teste ham???? Også blir du usikker på ham? Ikke lek med andres følelser, ikke test reaksjonene deres. Spør rett ut, eller tro på det han faktisk gjør og det han sier! Endret 11. desember 2011 av KateW
TheSecret Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 "Jeg vil ikke ha følelser for noen, jeg!", da ble reaksjonen "Hvem prøver du å lure da, vennen?". Han sendte ofte meldinger hvor det stod at han var glad i meg, helt uten grunn. En kompis av meg skrev til ham "Jeg tror hun begynner å bli glad i deg!" og da skrev han tilbake "Det tror jeg også :D". Så utrolig søtt! Han er tydeligvis et kupp, don't let him go! Du burde ikke teste ham! Uansett hvor usikker du er. Fra mitt perspektiv ser det ut til at han er den som tar initiativet. Enten er han opptatt, eller så vil han at du skal sende han meldinger helt tilfeldig - og uten grunn- hvor det står at du er glad i ham. Det som er 100% sikkert, er at han liker deg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Weee, herlig! Men han spiller omtrent hele tiden, det sier han også, så han glemmer ofte å svare osv.. Jeg blir så usikker =/ Kanskje jeg bare burde slappe av med hele fyren, og ikke bry meg noe mer..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå