AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hei! En venninne skal til NY om noen mnd, og skulle i det sammenhenget bestille et ekstra kolli på vei til NY. I bestillingsprosessen valgte hun et kolli, men da hun skulle skrolle nedover siden ble det heller skrollet nedover til økt antall kolli. Det stoppet på 4... Som kostet 3600 kr! Dette ble ikke oppdaget før dagen etter, da alt var betalt. Nå har det gått 12 timer siden det ble betalt. Skal også nevnes at dette er KLM det er snakk om. Er det noe hun kan gjøre??
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Hei! En venninne skal til NY om noen mnd, og skulle i det sammenhenget bestille et ekstra kolli på vei til NY. I bestillingsprosessen valgte hun et kolli, men da hun skulle skrolle nedover siden ble det heller skrollet nedover til økt antall kolli. Det stoppet på 4... Som kostet 3600 kr! Dette ble ikke oppdaget før dagen etter, da alt var betalt. Nå har det gått 12 timer siden det ble betalt. Skal også nevnes at dette er KLM det er snakk om. Er det noe hun kan gjøre?? Ring eller send mail med det samme! Det kan være dei er behjelpelige.. Hvis ikke det går, kan hun sjekke angreretten. Jeg vet ikke om det gjelder for flybilletter eller når selskapet er nederlandsk. Men det er verdt et forsøk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå