Gå til innhold

Bestilt altfor mange kolli


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

En venninne skal til NY om noen mnd, og skulle i det sammenhenget bestille et ekstra kolli på vei til NY.

I bestillingsprosessen valgte hun et kolli, men da hun skulle skrolle nedover siden ble det heller skrollet nedover til økt antall kolli. Det stoppet på 4... Som kostet 3600 kr!

Dette ble ikke oppdaget før dagen etter, da alt var betalt. Nå har det gått 12 timer siden det ble betalt. Skal også nevnes at dette er KLM det er snakk om.

Er det noe hun kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

En venninne skal til NY om noen mnd, og skulle i det sammenhenget bestille et ekstra kolli på vei til NY.

I bestillingsprosessen valgte hun et kolli, men da hun skulle skrolle nedover siden ble det heller skrollet nedover til økt antall kolli. Det stoppet på 4... Som kostet 3600 kr!

Dette ble ikke oppdaget før dagen etter, da alt var betalt. Nå har det gått 12 timer siden det ble betalt. Skal også nevnes at dette er KLM det er snakk om.

Er det noe hun kan gjøre??

Ring eller send mail med det samme! Det kan være dei er behjelpelige..

Hvis ikke det går, kan hun sjekke angreretten. Jeg vet ikke om det gjelder for flybilletter eller når selskapet er nederlandsk. Men det er verdt et forsøk. :)

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...