challenger Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Leser jo stadig vekk at det beste er at alle ansiktsproduktene skal være i samme merke. Men favorittskrubben min er fra Ole Henriksen, og favorittansiktsmasken er fra Origins. Er det helt krise å bruke dette sammen da eller? MÅ det være fra samme merke helst?
Månestråle** Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Leser jo stadig vekk at det beste er at alle ansiktsproduktene skal være i samme merke. Men favorittskrubben min er fra Ole Henriksen, og favorittansiktsmasken er fra Origins. Er det helt krise å bruke dette sammen da eller? MÅ det være fra samme merke helst? Jeg har alltid brukt ulike ting fra ulike merker, og det har gått helt bra. Nå for tiden bruker jeg maske fra Lush, ansiktsmaske fra Vichy og toner fra Nivea. Går helt fint:)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Helt uproblematisk med mindre det er to produkter som utfyller hverandre på flere måter en bare stripping og tilføring av fukt. Her brukes md formulations skrubb og en Elemis maske.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke noe problem, med mindre du bruker en skikkelig skrubb fra en hudpleiemerke og ødelegger ved å bruke en maske fra parfymeri/apotek etterpå.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Det er ikke noe problem, med mindre du bruker en skikkelig skrubb fra en hudpleiemerke og ødelegger ved å bruke en maske fra parfymeri/apotek etterpå. Om denne "billig-masken" funker for en person så er det ikke noe problem det heller. Slåss man mot kviser og annen problemhud derimot, kan det være kontraproduktivt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå