stassy Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi skal male badet i morgen, og klarer ikke helt bestemme meg for farger.. Så derfor tenkte jeg kanskje dere ville dele deres fargevalg med andre, kanskje jeg kan få noen ideer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 En grønnfarge som heter Lagune... Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har gult på veggene og terracotta på gulv og detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2003 #4 Del Skrevet 17. desember 2003 latte, som er melk med bittelitt kaffe i, Varm og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 17. desember 2003 #5 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har eggeskallhvit maling og hvite fliser på veggen, lysegrå fliser på gulvet og bjørkeinnredning med mørkegrå "stein" benkeplate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har knallblå fliser på gulvet .. og resten er hvitt.. Delikat og pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #7 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har lyse fliser på veggene (ser ut som melis) og terracottafargede fliser på gulvet. Skapene er i eik. Det er litt sånn romersk stil over badet vårt. Vi er veldig fornøyde etter at vi måtte pusse det opp i sommer (vannskade). Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #8 Del Skrevet 17. desember 2003 Vi har mørk røde fliser på golvet, lys grå fliser i dusjhjørnet, innregningen er hvit/offwhite. Veggene var rosa når vi flyttet inn, men jeg har malt de lys grå for å roe ned litt på alle fargene der inne. Har byttet ut plastikkdørhåndtakene med håndtak i stål, samme med håndkleholdere og dorullholder. Ble mye finere bad for noen hundrelapper! Kunne tenkt meg å hadd blå fliser på golvet, og hvite på veggene jeg om vi skulle begynt på nytt, evt i jordfarger. Men elsker blått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 17. desember 2003 #9 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har knallblå fliser på gulvet .. og resten er hvitt.. Delikat og pent Høres ut som vårt det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2003 #10 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har knallblå fliser på gulvet .. og resten er hvitt.. Delikat og pent Jeg og - bortsett fra at mine flilser er krem-farget og jeg har el liten blå bord midt på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. desember 2003 #11 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg og - bortsett fra at mine flilser er krem-farget og jeg har el liten blå bord midt på veggen .. har en liten bord jeg også.. - glemte den... (lilla/blått/gull) .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. desember 2003 #12 Del Skrevet 18. desember 2003 Har en farge som heter Sjøsand, veldig fin, og hvite og sorte fliser (de sorte er dekorfliser jeg har malt). Er så fornøyd med badet at jeg tenkte å bruke de samme fargene på vaskerommet i huset vi bygger.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. desember 2003 #13 Del Skrevet 18. desember 2003 Rosa vegger, turkis/grønn vask og grå/blå bittesmå fliser på gulvet. Noen som har lyst til å hjelpe meg å pusse opp badet også??? Vi leier... Men jeg tror og håper vi skal få huseier til å gå med på "renovering" av flere av rommene her utover våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stassy Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 18. desember 2003 Da er badet malt... Valget falt på en grønnfarge som heter Fruity Green (fra Flügger). Badet ble så mye varmere og lysere! =) *Meget fornøyd så langt* Takk for ideer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 18. desember 2003 #15 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvite fliser på veggene og blå fliser på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 19. desember 2003 #16 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har to bad. Det ene har hvite matte fliser på gulv og vegg. Kirsebærbenk, stål vask og toalett, glassvegg mot dusj. Hvitmalt strie med downlights i taket. Det andre badet har hvite matte fliser på gulv, hvite blanke på vegg, blå flis bord 1,6 m opp på veggen, innfliset badekar, hvit vask i blå trebenk. hvit lasert panel i taket med downlitghts. Dimmer på lys i begge bad. veldig ok spesilet på badet med badekar. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. desember 2003 #17 Del Skrevet 19. desember 2003 Burgunder og hvite fliser :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå