marielle171 Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg opplevde engang at jeg var på en fest der jeg traff en gutt og jeg var litt interessert i han. han så mye på meg og det visste seg at vi tydeligvis nesten var naboer. vi snakket litte grann den kvelden og allerede da kom han med litt rare kommentarer.. en av de var at han helt out of the blue sa at han hadde begynt å ha sex ganske seint, men at det ikke gjorde noenting for han er jo hyggelig alikevel.. uuuh okei? så gikk det litt uten at vi hadde noe kontakt med så fikk jeg en melding der han spurte om han kunne legge noe i fryseren min for han har ingen fryser. Han ville nemlig legge sine stinkende sko i min fryser for stanken forsvinner tydeligvis hvis de ligger en stund i noen minusgrader. så han kom faktisk med en pose med stinkende sko:O da sa han at: nå er jeg hos deg likevel, kanskje vi kan se litt på film? jeg kunne ikke den dagen men han kom en annen kveld. på filmen var det en hund og gjett hva han sa: jeg hadde sex en gang med ei venninne og hun hadde akkurat en slik hund som så på mens vi holdt på.. jeg bare :O :O og så måtte jeg le.. men rart var det. etterpå spurte han mange ganger om vi kunne finne på noe men jeg takket nei.. han var bare LITT for rar! hørte i etterkant at han virkelig var forelsket i meg. hehe Endret 10. desember 2011 av marielle171
Pene sko... Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 "på filmen var det en hund og gjett hva han sa: jeg hadde sex en gang med ..." Her trodde jeg nesten det skulle stå at han hadde knullet den bikkja. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 "vil du være med hjem og se på parfymesamlingen min?" Ja det var en mann, nei jeg ble ikke med ham hjem
Gjest SemperFi Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Siden jeg er mann så kan jeg fortelle noe som jeg fikk høre. Var på bursdagsfest til en venn av meg, og kusinen hans var der, hun var 2 år yngre enn oss. Hun kom bort til meg og sa at jeg har et fint smil, jeg takket og sa at hennes smil heller ikke var så verst, og at hun så veldig fin ut i kveld. Vi snakket litt, også ramlet det ut av henne i en random setning "du har fine ører". Jeg lo litt da, og takket. Fikk vite at hun var veldig betatt av meg den kvelden.
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Hehe, det var en gutt på en fest som brukte evigheter på å snakke om navnet mitt, og hvor stygt det var. Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde et så stygt navn, for jeg var jo ikke stygg selv. Han ble ganske overraska over at jeg ikke ville være med han hjem Kanskje ikke spesielt morsomt, men en veldig rar sjekkemåte synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Hehe, det var en gutt på en fest som brukte evigheter på å snakke om navnet mitt, og hvor stygt det var. Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde et så stygt navn, for jeg var jo ikke stygg selv. Han ble ganske overraska over at jeg ikke ville være med han hjem Kanskje ikke spesielt morsomt, men en veldig rar sjekkemåte synes jeg. Også du som har et så fint navn! (Jeg går ut fra at du heter det samme som i nicket ditt) 1
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Også du som har et så fint navn! (Jeg går ut fra at du heter det samme som i nicket ditt) Tusen takk :D Ja, jeg gjør det 1
Gjest Bandit Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Det var riktignok en kvinne som sa dette da jeg spurte om å få danse med henne: "Sildrende rant du mot meg, som en fjellbekk i vårens utspring. Deg skulle jeg omfavnet, men da hadde jeg blitt så underlig våt". Jeg lo, og trakk henne mot meg, mens jeg sa: "Det våte vil igjen bli tørt, om vi varmen sammen kunne finne". "Din gris", svarte hun og snudde seg mot sine venninner lattermildt. "Din tease", sa jeg og så meg ikke tilbake. 4
Labello Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Kjæresten min sa helt alvorlig og ærlig mens han satt og snakka med kameratgjengen om utseendet til jenter "Jeg er jo ikke så kresen jeg, da", mens han slo meg på skulderen. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 Kjæresten min sa helt alvorlig og ærlig mens han satt og snakka med kameratgjengen om utseendet til jenter "Jeg er jo ikke så kresen jeg, da", mens han slo meg på skulderen. da skulle du sagt "ikke jeg heller som dere ser" hehe 6
Labello Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 da skulle du sagt "ikke jeg heller som dere ser" hehe Haha, ja, vi har en veldig morsom tone sånn, men ble litt satt ut, fordi han pleier ikke å være veldig sånn når vi er med andre Men bare gøy. :)
Mr.Omg Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Vi snakket litt, også ramlet det ut av henne i en random setning "du har fine ører". Med tanke på hvor mange rare ører det er på folk rundt omkring i verden, så er det et veldig bra kompliment 2
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min sa helt alvorlig og ærlig mens han satt og snakka med kameratgjengen om utseendet til jenter "Jeg er jo ikke så kresen jeg, da", mens han slo meg på skulderen. Auch. Bra at du tok det med et smil da.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #14 Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk :D Ja, jeg gjør det heddvikk
HedvigR Skrevet 11. desember 2011 #15 Skrevet 11. desember 2011 heddvikk Jepp, bra du forklarer uttalen for de som skulle slite med det 1
Gjest Payandeh Skrevet 11. desember 2011 #16 Skrevet 11. desember 2011 "ps : you had to be there with me at the river ( see the pics ) , We could cry together and scream to thank god for this gift = NATURE" Nå som jeg leser det tenker jeg ikke noe spesielt over det, men første gangen jeg fikk den og leste det, syntes jeg det var helt utrolig kleint og rart. Hehe, etter den meldingen var jeg ikke særlig interessert lenger.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #17 Skrevet 11. desember 2011 "Jeg har vært kåt på deg i tre timer!" Han var søt og rar, og scoret den kvelden. Jeg også.
HedvigR Skrevet 11. desember 2011 #18 Skrevet 11. desember 2011 "Jeg har vært kåt på deg i tre timer!" Han var søt og rar, og scoret den kvelden. Jeg også. Haha det enkle er ofte det beste?
Gjest Hikken Skrevet 11. desember 2011 #19 Skrevet 11. desember 2011 Litt of topic, men jeg har alltid elsket navnet Hedvig. Tror det har noe med å gjøre at jeg kjente en veldig søt og snill dalmatiner som het det da jeg var liten
Gjest Payandeh Skrevet 11. desember 2011 #20 Skrevet 11. desember 2011 "på filmen var det en hund og gjett hva han sa: jeg hadde sex en gang med ..." Her trodde jeg nesten det skulle stå at han hadde knullet den bikkja. Haha, jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå