Gå til innhold

Damer er for dumme til å skru av telefonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en gang en tv-serie, husker ikke hvilken, men mistenker at det var Buffy, der noen sa sånn ca at damer er for dumme til å ta ut støppselet til telefonen hvis de har noen som ringer hele tiden.

Er det sant? Har selv opplevd dette med venniner faktisk at de har hatt folk som plager dem med telefonringing og de klager over det, men de skrur den jo ikke av. De svarer faktisk hver gang.

Så begynner virkelig å lure her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De liker oppmerksomheten ...

Skrevet

Jeg så en gang en tv-serie, husker ikke hvilken, men mistenker at det var Buffy, der noen sa sånn ca at damer er for dumme til å ta ut støppselet til telefonen hvis de har noen som ringer hele tiden.

Er det sant? Har selv opplevd dette med venniner faktisk at de har hatt folk som plager dem med telefonringing og de klager over det, men de skrur den jo ikke av. De svarer faktisk hver gang.

Så begynner virkelig å lure her.

Hvem er dum her?

Du som tror at alle damer i det virkelige liv er sånn som èn dame i en amerikansk TV-serie?

Eventuelt at vi er dumme fordi vi ikke SKRUR AV HELE TELEFONEN fordi vi noen ganger har fått uønskede telefonoppringninger?

Hva var poenget ditt egentlig? Å få oss damer til å føle oss dumme og menn til å tenke at: Jammen er damer dumme, ja.

• Liker 9
Skrevet

Hvem er dum her?

Du som tror at alle damer i det virkelige liv er sånn som èn dame i en amerikansk TV-serie?

Eventuelt at vi er dumme fordi vi ikke SKRUR AV HELE TELEFONEN fordi vi noen ganger har fått uønskede telefonoppringninger?

Hva var poenget ditt egentlig? Å få oss damer til å føle oss dumme og menn til å tenke at: Jammen er damer dumme, ja.

Det var da voldsomt da. Snakk om å føle seg truffet av et enkelt spørsmål. Jeg er dame selv forresten og ingen mann som prøver å trykke ned damer.

Så det er ikke lov å lure heller når man kanskje hører noe som er rart.

Ja, ja, da vet jeg det. Får holde ting for meg selv fra nå av da :sukk:

Hvem er dum her?

Nei, si det gitt.

• Liker 5
Skrevet

Ja, du får nå vel bare sitte der og fortsette å lure da... Forøvrig må du ha en fin kveld :fnise:

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg siler samtaler, så nei jeg tar ikke telefonen når uønskede nummere ringer. Tror neppe jeg er smartere enn den gjennomsnittlige kvinne av den grunn. De fleste har vel vett til å la være å ta telefonen (evt røske ut ledninga dersom man har hustelefon).

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg tar ikke telefonen om jeg blir oppringt gjentatte ganger av folk jeg ikke vil snakke med. Men jeg skrur sjeldent av telefonen. Kan jo hende andre trenger å få tak i meg. Byttet til skjult nr for en stund siden da, det fikset problemet :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er sånn er det i såfall nytt for meg. Har ikke intrykk av at det er sånn.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Uff ja, alle damer er så dumme altså.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med denne tråden jeg ts? :klo:

Selvfølgelig kan jeg slå av telefonen eller røske ut kontakta (for de som har fasttelefon), men stort sett så vil jeg ikke det da jeg jo gjerne vil at de jeg ønsker å ha kontakt med skal ha mulighet til det!

:fnise:

Edit: Og først der innså jeg at tråden lå inne på generaliseringer og skråblikk :laugh:

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du vil med denne tråden jeg ts? :klo:

Å høre folk sine meninger.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg kan ikke slå av mobilen min bare fordi en eller annen idiot driver og plager meg. Jeg er nødt til å ha den på, fordi jeg får ordentlige, viktige samtaler og meldinger også. Har jeg slått av mobilen får jeg ikke de nødvendige beskjedene og folk som trenger å få tak i meg får ikke tak i meg.

Jeg ser poenget ditt, det er lett å slå av mobilen, men det er ikke løsning i alle tilfeller. Forresten blir det litt idiotisk å bruke serien Buffy som utgangspunkt for et standpunkt.

• Liker 1
Gjest Isabel :)
Skrevet

Ja, du får nå vel bare sitte der og fortsette å lure da... Forøvrig må du ha en fin kveld :fnise:

Signerer denne jeg altså :P

Skrevet

Alle damer er dumme, og alt du ser på Buffy er sant.

• Liker 1
Skrevet

Da er nok jeg typisk mann til kjærestens frustrasjon. Her skrus telefonen på lydløs og jeg glemmer å sjekke den jevnlig eller jeg drar uten den.

Skrevet

Jeg har stort sett tlf. på lydløs på kvelden - rett og slett fordi jeg er sliten og ikke orker telefonselgere/folk jeg ikke gidder å snakke med. Sjekker med jevne mellomrom, men ringer kun tilbake de jeg føler behov for å snakke med. Er det noe som er veldig viktig, har de det gjelder nummeret til samboeren min, som alltid har lyden på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...